جنجال نو ؛ فسخ من قانونی است و بازیکن آزادم!

به گزارش وبلاگ دانشگاه، چند روز پیش بود که سعید مهری با حضور در سازمان لیگ، قراردادش را با استقلال فسخ کرد. این بازیکن که مطالباتی از آبی ها دارد، تصمیم گرفت تا به همکاری اش با این باشگاه انتها دهد هر چند که در این خصوص بحث و حدس هایی نیز مطرح است.

جنجال نو ؛ فسخ من قانونی است و بازیکن آزادم!

علی امیری، قائم مقام باشگاه استقلال شب گذشته مهمان تلفنی برنامه فوتبال برتر بود. او در این خصوص گفت: سعید مهری بازیکن ارزشمند و مورد علاقه باشگاه و ملی پوش است. ضمن اینکه بعد از فسخ قرارداد به او گفتیم که این کار غیر قانونی است.

امیری حتی مدعی شد که مهری جلسه ای را با نکونام برگزار نموده و صحبت هایی بین طرفین صورت گرفته تا او در استقلال بماند. ضمن اینکه دوشنبه شب هم نشستی با حجت کریمی داشت تا طی روزهای سه شنبه یا چهارشنبه به تمرینات برگردد.

اما انتشار استوری های مهری خلاف این موضوع را نشان می دهد.

مهری در استوری نخست خود نوشت: سلام و خسته نباشید من فعلا با جایی برای فصل آینده به توافق نرسیدم و در حال حاضر بازیکن آزاد می باشم. بخاطر اطلاع دوستانی که پیگیر بودن عرض کردم ؛ آرزوی موفقیت برای همه عزیزان دارم.

این بازیکن سپس در استوری دیگری، بندی که برای فسخ به آن استناد نموده را منتشر کرد و نوشت: توی عالم حقوق به نهادی داریم تحت عنوان قواعد آمره؛ این قواعد آمره همونجور که از اسمش معلومه آمرانه است و نمیشه برخلافش توافق کرد مثلا تو قراردادهای کار شما نمیتونی توافق کنی که بیمه کارگر رو ندی یا کمتر از حداقل حقوق بهش بدین. حق فسخ با علت موجه هم یک قاعده آمره در حقوق فوتبال است و نمیشه با شرط در قرارداد این حق رو از بازیکن گرفت.

مشخصا باشگاه استقلال و سعید مهری در حال حاضر توافقی برای حضور این بازیکن در تمرینات ندارند و برخلاف صحبت های شب گذشته علی امیری، نمی توان طی امروز یا فردا شاهد حضور این بازیکن در تمرینات باشیم و باید دید در نهایت چه اتفاقی رخ خواهد داد.

منبع: فرارو

به "جنجال نو ؛ فسخ من قانونی است و بازیکن آزادم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جنجال نو ؛ فسخ من قانونی است و بازیکن آزادم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید