همه اخبار و مقاله ها

اولین جشنواره گردشگری سیب درختی مجن برگزار می گردد

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، اولین جشنواره گردشگری سیب درختی مجن برگزار می گردد.

23 مهر 1402

سالم نشاندن هواپیمایی که ارابه فرودش از کار افتاده بود، عکس

یکی از هواپیماهای خطوط هوایی فد-اکس (FedEx) وقتی از فرودگاه شهر چاتانوگا به مقصد ممفیس در استان تنسی از باند فرودگاه برخاست دچار نقص فنی شد.

18 مهر 1402

درمان ساده زخم های عمیق با پوست چاپی

مهر نوشت: محققان انستیتو ویک فورست تکه پوستی را با چاپگر زیستی ابداع نموده اند که مانند نمونه واقعی رفتار می نماید. می توان از این پوست برای درمان زخم ها، سوختگی و دیگر جراحت های پوستی استفاده کرد.

14 مهر 1402

مرحله تازه عملیات اجرایی بازسازی مسجد جامع اردستان آغاز شد

ایسنا/ براساس آخرین اخبار و گزارش های واصله، مرحله تازه عملیات اجرایی بازسازی مسجد جامع اردستان آغاز شد.

8 مهر 1402

آیا یخچال شما مانند گذشته خنک نمی گردد؟

یخچال که یکی از اجزای ضروری زندگی در خانه است، گاهی اوقات شاید نتواند عملکرد خنک کننده خود را انجام دهد؛ حتی اگر قسمت فریزر کار کند. این کار باعث می گردد بسیاری از محتویات داخل یخچال شما خراب شوند. اگر با چنین مسئله ای روبرو شده اید، این مقاله را تا آخر...

6 مهر 1402

زره پوش عجیب آمریکایی که هیچ مانعی جلودارش نیست، عکس

روزیاتو نوشت: خودروهای مهندسی تخصصی به کاهش به موقع موانع یاری می نمایند و به حمله اجازه می دهند که شتاب خود را حفظ کند. خودرو خط شکن تهاجمی M1150 (M1150 Assault Breacher Vehicle) یکی از این خودروها است.

3 مهر 1402

قیمت غذا و نوشیدنی در دبی

یکی از موارد مهمی که در سفر به دبی باید مورد توجه قرار گرفته و در برآورد هزینه های سفر در نظر گرفته گردد، هزینه های مربوط به غذا و خورد و خوراک است. در واقع یکی از مهم ترین چالش هایی که گردشگران در سفر به دبی با آن روبرو می شوند، تخمین قیمت غذا در دبی است....

31 شهریور 1402

به داد مردم سیل زده آستارا برسید!

نماینده مردم آستارا در مجلس شورای اسلامی برای مدیریت سیل اخیر در این شهر درخواست یاری کرد و گفت: از ستاد بحران، هلال احمر و وزارت کشور تقاضای یاری داریم.

31 شهریور 1402

12 علت عملکرد ضعیف دانش آموزان در مدرسه

نمره های بد و عملکرد ضعیف دانش آموزان در مدرسه، بی علت نیست. ممکن است یک بار در یک امتحان شکست بخورند یا یک شب نتوانند برای یک امتحان، خوب درس بخوانند. تا اینجا اشکالی ندارد اما عملکرد ضعیفی که دائما تکرار می گردد احتمالا نشانه ای از یک مشکل بزرگ تر است....

30 شهریور 1402

لغو تمام پرواز ها از ایران به مقصد ارمنستان و آذربایجان

رییس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: با هدف حفظ ایمنی مسافران تمام پرواز های بین ایران و دو کشور ارمنستان و آذربایجان تا اطلاع ثانوی لغو شد.

29 شهریور 1402

فوری: تمرین النصر لغو شد

باشگاه النصر تصمیم گرفت در تمرین آخر خود پیش از ملاقات با پرسپولیس حضور پیدا نکند.

27 شهریور 1402

سبک زندگی مادر محیط زیست ایران ، 50 سال است زباله ای از خانه بیرون نگذاشته ام

قطعا برای شما هم این سؤال پیش آمده که چطور ممکن است کسی بتواند 50 سال که هیچ، حتی یک هفته زباله ای از منزلش بیرون نگذارد؟ پاسخ این سؤال را در سخنان مرحوم دکتر ملاح پیدا خواهید کرد.

26 شهریور 1402

محل اقامت لاکچری کریستیانو رونالدو در تهران

در اولین هفته لیگ قهرمانان آسیا، پرسپولیس به مصاف النصر عربستان خواهد رفت. کاروان تیم فوتبال النصر برای ملاقات با پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، روز دوشنبه با پروازی اختصاصی وارد تهران و سپس راهی هتل اسپیناس پالاس خواهند شد.

25 شهریور 1402

واکنش وزیر علوم به اخراج اساتید از دانشگاه ها ، علاقه مند نیسیتم به اساتید ما ظلم و بی احترامی شود ، استادان تقاضای تجدیدنظر کنند

وزیر علوم در واکنش به ادعای اخراج اساتید از دانشگاه ها گفت: هیچ موقع دانشگاه عذر سرمایه های ارزشمند خود را به ناحق و غیرقانونی نمی خواهد.

23 شهریور 1402

و ناگهان میرمصطفی

درست در روز هایی که جامعه ورزش ایران در تدارک میزبانی از اولین کاروان ورزشی عربستان بعد از سال ها تنش و اختلاف سیاسی است، یکی از ورزشکاران ایرانی در ریاض، قلب عربستان، دست به کار بزرگی زد و توانست به صدر اخبار ورزشی در ایران و عربستان برسد. ماجرا مربوط...

22 شهریور 1402

چگونه فرزندمان را به خواندن زبان های دیگر تشویق کنیم؟

بچه ها بهتر از بزرگسالان جهان را به شیوه های نو می بینند و همین موضوع باعث می گردد که آن ها برترین کاندید برای یادگیری زبان نو باشند.

22 شهریور 1402

انیمیشن های پیروز ریشه های فرهنگی و قصه های فولکلور دارند، با ژست آمریکایی نمی گردد قصه ایرانی نوشت

سرویس کودک و نوجوان خبرنگاران (ایبنا)، امروز، روز ملی سینماست و آنالیز شرایط انیمیشن های کودک و نوجوان موضوع پرونده این هفته است. در شماره دوم، احسان حجتی از اهمیت سرمایه گذاری بر قصه در فراوری انیمیشن گفته است. احسان حجتی، پژوهشگر حوزه انیمیشن است و...

21 شهریور 1402

ساخت مسکن 25 متری در مرکز تکذیب شد

سخنگوی شهرداری تهران با تکذیب موضوع ساخت مسکن 25متری در مرکز گفت: براساس قانون، مجوز و پروانه ساخت برای واحدهای مسکونی زیر 35 مترمربع داده نشده و نمی گردد.

20 شهریور 1402

کیو 8؛ جدیدترین شاسی بلند آئودی رونمایی شد

کیو 8 جز مطرح ترین محصولات آئودی است که تریم های مختلف آن برای 5 سال روی خط فراوری قرار داشته اند. با توجه به زمان سپری شده، معرفی یک بروزرسانی اساسی برای این پرچمدار آلمانی کاملا منطقی و البته مورد انتظار بوده است.

19 شهریور 1402

ییلاق های پرطرفدار در 2 قدمی مرکز، هم فال و هم دیدن

از قدیم رودخانه ها منبع تأمین آب روستاهای اطرافش بودند اما این روزها منطقه ها ییلاقی پرطرفدار بین گردشگران به ویژه در تابستان گرم هستند. در محدوده کن ـ سولقان هم 2رودخانه پرآب وجود دارد که هریک جذابیت هایش مسحورکننده است.

18 شهریور 1402
تعداد: (1626)