دانشگاه فردوسی مشهد پیروز به ارتقای 48 پله ای بین دانشگاه های دنیا شد

به گزارش وبلاگ دانشگاه، دانشگاه فردوسی مشهد بر اساس نتایج جدید نظام رتبه بندی وبومتریکس، پیروز به ارتقای 48 پله ای صندلی خود بین دانشگاه های دنیا شد.

دانشگاه فردوسی مشهد پیروز به ارتقای 48 پله ای بین دانشگاه های دنیا شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه وبلاگ دانشگاه، صندلی علمی دانشگاه فردوسی مشهد در نتایج جدید نظام رتبه بندی وبومتریکس 2020 ارتقا پیدا کرد.

بنابر گزارش معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی دانشگاه فردوسی مشهد، این دانشگاه پیروز شده است در دومین نتایج نظام وبومتریکس در امسال، به رتبه هشتم در میان دانشگاه های کشور و رتبه 196 ارتقا یابد.

همچنین براساس این نتایج دانشگاه فردوسی مشهد اکنون در رتبه 908 بین دانشگاه های دنیا واقع شده است.

این نتایج اعلام می نماید که رتبه دانشگاه نسبت به نتایج ارزیابی در شش ماهه اول سال 2020 در سطح ایران، 2 پله، در آسیا هشت پله و بین دانشگاه های دنیا 48 پله صعود داشته باشد.

لازم به ذکر است، نظام بین المللی وب سنجی وبومتریکس یکی از مهمترین نظام های ارزیابی می باشد که با هدف سنجش میزان حساسیت دانشگاه ها و موسسات آموزشی و پژوهشی نسبت به نشر الکترونیکی و اینترنتی، هر شش ماه یکبار نتایج ارزیابی و رتبه بندی خود را منتشر می نماید. این نظام با مجموع 4 شاخص که 45% وزن آن ها به ارزیابی فعالیت های پژوهشی و 55% آن به ارزیابی فعالیت های وب سنجی می پردازد این ارزیابی را انجام می دهد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "دانشگاه فردوسی مشهد پیروز به ارتقای 48 پله ای بین دانشگاه های دنیا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانشگاه فردوسی مشهد پیروز به ارتقای 48 پله ای بین دانشگاه های دنیا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید