دهیاران 4 شهرستان استان بوشهر با اقتصاد گردشگری آشنا شدند

به گزارش وبلاگ دانشگاه، ایرنا/ براساس آخرین گزارشات منتشر شده، دهیاران 4 شهرستان استان بوشهر با اقتصاد گردشگری آشنا شدند.

دهیاران 4 شهرستان استان بوشهر با اقتصاد گردشگری آشنا شدند

سهراب امیری نژاد، مدیر کل امور روستایی استانداری بوشهر در اختتامیه دوره های آموزشی ویژه اعضای شوراهای روستایی و دهیاران استان بوشهر اظهار کرد: آشنایی دهیاران و شوراهای اسلامی روستایی با مدل های مدیریتی و ارتقای آگاهی عمومی، علمی و شغلی احتیاج ضروری فعالیت آنها است و باید جدی گرفته گردد.

وی افزود: در این مرحله از برپایی دوره های آموزشی، علاوه بر آموزش اقتصاد گردشگری به دهیاران، 2 دوره تخصصی بودجه نویسی و عایدی پایدار و تعرفه عوارض محلی نیز برای مسئولان بودجه شوراهای اسلامی روستاهای استان بوشهر برگزار گردید.

مدیر کل امور روستایی استانداری بوشهر افزود: این دوره های آموزشی با همکاری شورای اسلامی استان بوشهر، شورای عالی استان ها و سازمان شهرداری ها و دهیاری های وزارت کشور زیر نظر مدرسان اعزامی این سازمان برگزار گردید.

امیری نژاد ادامه داد: 388 روستای استان بوشهر دارای شورای اسلامی روستایی هستند و 393 دهیاری در روستاهای این استان به مردم خدمت رسانی می نمایند.

وی بیان نمود: اعضای شوراهای روستایی و دهیاران در بدو آغاز فعالیت، آموزشهای لازم را درباره قوانین و مقررات شوراها و دهیاری را فرا می گیرند و در طی مدت فعالیت آموزش های ضمن خدمت در راستای ارتقای آگاهی آنها برنامه ریزی می گردد.

مدیر کل امور روستایی استانداری بوشهر افزود: این آموزش های مستمر و هدفمند احتیاج ضروری شوراها و دهیاران است و زمینه فراگیری این آموزش ها از سوی استانداری بوشهر میسر می گردد.

منبع: همگردی

به "دهیاران 4 شهرستان استان بوشهر با اقتصاد گردشگری آشنا شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهیاران 4 شهرستان استان بوشهر با اقتصاد گردشگری آشنا شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید