رضایت سرمربی تیم ملی کامپوند ازعملکرد آسیایی کمانداران

به گزارش وبلاگ دانشگاه، تیم ملی تیروکمان ایران در بخش کامپوند که با چهار کماندار در بخش مردان و سه کماندار در بخش زنان در رقابت های قهرمانی آسیا (بنگلادش) شرکت نموده بود با کسب دو مدال به کار خود در این رقابت ها خاتمه داد.

رضایت سرمربی تیم ملی کامپوند ازعملکرد آسیایی کمانداران

یکی از این مدال ها با نایب قهرمانی تیم بانوان به دست آمد. این تیم با ترکیب گیسا بایبوردی، راحله فارسی و کوثر خشنودی کیا صاحب مدال نقره شد. دیگر مدال تیم ملی کامپوند ایران در بخش میکس تیمی و با عنوان سومی ترکیب گیسا بایبوردی و امیر کاظم پور حاصل شد.

اسماعیل عبادی سرمربی تیم ملی کامپوند در تبادل نظر با وبلاگ دانشگاه در خصوص عملکرد تیمش در این رقابت ها و نتایج به دست آمده گفت: مسابقات قهرمانی آسیا که هر دو سال یکبار برگزار می گردد رنکینگ دوم دنیا را دارد و همین مسئله حکایت از سطح مسابقات و کیفیت تیم ها و ورزشکاران شرکت کننده در آن دارد.

وی توضیح داد: همه کشورها از جمله هند و کره جنوبی که جزو بهترین های تیروکمان آسیا به حساب می آیند با ترکیب و قدرت کامل در مسابقات شرکت دارند. رقابت های سال جاری هم با حضور این تیم ها و کمانداران آماده ای که در اختیار داشتند، در سطح بالایی برگزار گردید به طوری که مدال آوری در هیچ بخشی خیلی راحت در دسترس نبود.

سرمربی تیم ملی تیروکمان با بیان اینکه تیمش طی دو سال گذشته در رویداد رسمی شرکت نداشت، اظهار داشت: با در نظر گرفتن این مسئله که طبیعتا روی شرایط کلی تیم و کمانداران تاثیر گذاشته بود، توانستیم عملکرد خوبی در مسابقات داشته باشیم. نتایجی که به دست آمد هم رضایت نسبی را برآورده کرد.

عبادی توضیح داد: هر یک از کمانداران در رقابت هایی که در بخش های مختلف داشتند، توانستند حضور رضایت بخشی داشته باشند اما در میان آنها گیسا بایبوردی بهتر از هم تیمی هایش کار کرد و به همین علت در کسب هر دو مدال نقش داشت. بایبوردی روحیه جنگندگی بالایی دارد و با این روحیه عملکرد خوبی داشت.

وی تاکید نمود: حضور در مسابقات قهرمانی آسیا روی رنکینگ کماندارن تاثیر مستقیم دارد به خصوص اگر همراه با کسب مدال باشد. کماندارانی که در این رقابت ها به مدال دست یافتند ارتقا رنکینگ خواهند داشت و همین مسئله به موقعیت آنها برای مسابقات و رویدادهای آینده یاری می نماید.

سرمربی تیم ملی کامپوند در خصوص برنامه های پیش بینی شده این تیم برای ماه های آینده گفت: حضور در بازی های آسیایی که شهریورماه سال آینده به میزبانی چین برگزار می گردد اولویت است اما در این فاصله چند رویدادی آسیایی و دنیای دیگر از جمله کاپ آسیا و چند مرحله انتخابی جام دنیای هم برگزار می گردد. در صورت تایید و برنامه ریزی فدراسیون در این رقابت ها شرکت خواهیم داشت.

عبادی اظهار داشت که کماندارن کامپوند 10 روز استراحت خواهند داشت و بعد از آن دور نو تمریناتشان را از سر می گیرند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "رضایت سرمربی تیم ملی کامپوند ازعملکرد آسیایی کمانداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضایت سرمربی تیم ملی کامپوند ازعملکرد آسیایی کمانداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید