سالم نشاندن هواپیمایی که ارابه فرودش از کار افتاده بود، عکس

به گزارش وبلاگ دانشگاه، یکی از هواپیماهای خطوط هوایی فد-اکس (FedEx) وقتی از فرودگاه شهر چاتانوگا به مقصد ممفیس در استان تنسی از باند فرودگاه برخاست دچار نقص فنی شد.

سالم نشاندن هواپیمایی که ارابه فرودش از کار افتاده بود، عکس

نادیا زکالوند: تمام ابزارها و ارابه فرود یکی از هواپیمای خطوط هوایی فداکس، بلافاصله پس از برخاست از فرودگاه شهر چاتانوگا، از کار افتادند و خلبان زبده، بدون این ابزارها و ارابه فرود، هواپیما را صحیح و سالم به روی زمین نشاند و هیچ کس صدمه ای ندید.

سازمان آتش نشانی شهر چاتانوگا در توییتی خاطرنشان کرد، ارابه فرود هواپیمای بوئینگ 757 خطوط هوایی فد-اکس بلافاصله پس از برخاست از فرودگاه دچار نقص فنی شد. پس از اعلان این خبر، آژانس های ایمنی خود را به سرعت به فرودگاه رساندند. این هواپیما که سه خدمه داشت، پس از چرخیدن و بازگشت به باند فرود، بدون باز شدن چرخ هایش به روی زمین اما خارج از باند فرود نشست که خوشبختانه صدمه ای ندید.

اکنون مسئولان ایمنی حمل ونقل ملی در حال آنالیز علت نقص فنی ارابه فرود این هواپیما هستند و البته فرودگاه چاتانوگا، باند فرود را به علت این سانحه به طور موقت بسته است که در نتیجه بعضی از پروازها با تاخیر روبرو خواهند شد.

منبع:

nbcnews

منبع: خبرآنلاین

به "سالم نشاندن هواپیمایی که ارابه فرودش از کار افتاده بود، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سالم نشاندن هواپیمایی که ارابه فرودش از کار افتاده بود، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید