شلیک کیم جونگ اون در کارخانه اسلحه سازی

به گزارش وبلاگ دانشگاه، رهبر کره شمالی حین بازدید از خطوط فراوری پیشرانه های موشک های راهبردی کروز و هواپیما های بدون سرنشین، دستورالعمل هایی را برای افزایش ظرفیت فراوری صادر کرد.

شلیک کیم جونگ اون در کارخانه اسلحه سازی

به گزارش وبلاگ دانشگاه، کیم جونگ اون رهبر کره شمالی در ادامه فعالیت های نظارتی خود بر صنایع نظامی این کشور، از یک کارخانه بزرگ و مهم فراوری تسلیحات بازدید کرد.

خبرگزاری مرکزی کره شمالی (کِی سی اِن اِی) بامداد یکشنبه گزارش داد کیم در این بازدید، که در بازه زمانی پنجشنبه تا شنبه صورت گرفته، از خطوط فراوری پیشرانه های موشک های راهبردی کروز و هواپیما های بدون سرنشین تماشا کرد.

او بعلاوه بر روند فعالیت کارخانه های فراوری گلوله های سامانه های موشک انداز چندگانه با کالیبر بزرگ و آتش بار های خودکششی که معمولاً برای شلیک موشک های بالستیک استفاده می شوند، نظارت کرد.

به نوشته خبرگزاری رویترز به نقل از این گزارش، رهبر کره شمالی در این بازدید ها دستورالعمل هایی را برای افزایش ظرفیت فراوری در کارخانه های تسلیحاتی به عنوان بخش مهمی از تقویت توان دفاعی این کشور ارائه کرد.

بر این اساس، کیم حین حضور در کارخانه فراوری مهمات، ضمن اشاره به بهبود پردازش دقیق و اتوماسیون مدرن در فراوری گلوله های موشک انداز های با کالیبر بزرگ، خواهان فراوری انبوه انواع مختلف پیشرانه های موشک های راهبردی پیشرفته شد.

پیش از این نیز ارتش کره شمالی در رژه نظامی بزرگ خود به مناسبت سالگرد خاتمه جنگ کُره، تجهیزات جدیدی از جمله هواپیما ها و شناور های بدون سرنشین و موشک های بالستیک قاره پیما با سوخت جامد را به نمایش گذاشته بود.

منبع: فرارو

به "شلیک کیم جونگ اون در کارخانه اسلحه سازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شلیک کیم جونگ اون در کارخانه اسلحه سازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید