فوتبالیست ها دیگر امنیت ندارند!

به گزارش وبلاگ دانشگاه، در روز چهارشنبه هنگامی که گوندوزی در حال بازی برای تیم مارسی بود، از خانه اش سرقت شد.

فوتبالیست ها دیگر امنیت ندارند!

مارسی در این بازی با نتیجه 2-1 مقابل بایرلورکوزن بازنده شد. گوندوزی در نیمه دوم بجای پی یر امریک اوبامیانگ وارد زمین شد. اما حوالی ساعت 10:30 شب، سارقان با شکستن پنجره اتاق خانه او، وارد خانه اش شدند.

طبق گزارش ها همسر او متوجه حضور سارقان شد و توانست آن ها را بترساند اما ساعت رولکس 172 هزار پوندی این بازیکن به سرقت رفت.

گوندوزی در سال 2022 پس از یک دوره قرضی پیروز در باشگاه فرانسوی، قرارداد خود را با مارسی دائمی کرد.

کاسیس یک استراحتگاه خوش چشم انداز است که در 30 کیلومتری جنوب ورزشگاه خانگی مارسی در ساحل مدیترانه واقع شده است. چند تن از هم تیمی های او در مارسی نیز در این منطقه زندگی می نمایند.

این بازیکن فرانسوی تنها کسی نیست که در هنگام مسابقه از خانه اش سرقت می گردد.

خانه هم تیمی سابق او سئاد کولاشیناچ نیز در ژانویه در حالی که در جام حذفی فرانسه مشغول بازی بود در کاسیس مورد سرقت نهاده شد. خانواده او نیز در هنگام سرقت در خانه بودند و دختر او به شدت از این اتفاق ترسید.

سایر بازیکنان مارسی نیز در سال 2021 در منطقه کاسیس مورد سرقت نهاده شده اند و مدتی است که حوادث مشابهی در سراسر فرانسه اتفاق افتاده است.

سرویس های اطلاعاتی فرانسه گفته اند که 22 فوتبالیست در سال 2022 هدف سارقان بوده اند. در آخرین مورد چندی پیش جانلوئیجی دوناروما و نامزدش در منزل شخصی اش مورد سرقت نهاده شدند. از خانه این بازیکن اموالی به ارزش 430 هزار پوند دزدیده شد و نامزد این بازیکن به دلیل شوک شدید این حادثه به بیمارستان منتقل شد.

منبع:ورزش سه

منبع: فرارو

به "فوتبالیست ها دیگر امنیت ندارند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فوتبالیست ها دیگر امنیت ندارند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید