فهرست تیم ملی چه زمانی اعلام می گردد؟

به گزارش وبلاگ دانشگاه، در حالی که انتظار می رفت فهرست نهایی تیم ملی برای حضور در جام جهانی امروز اعلام گردد، اما تا به حال این اتفاق رخ نداده است.

فهرست تیم ملی چه زمانی اعلام می گردد؟

آخرین روز از ماه آبان، میزبان اولین مسابقه تیم ملی در جام جهانی قطر است. جایی که شاگردان کی ر وش برابر انگلیس قرار می گیرند و در پی تاریخ سازی هستند.

پیش از این اعلام شده بود فهرست تیم ملی یک هفته قبل از مسابقات (23 آبان) اعلام می گردد. اما طبق برنامه ریزی اجرا شده کاروان ایران در این روز به دوحه اعزام می گردد و طبیعتا بازیکنان از قبل باید تعیین شوند.

سپس اعلام شد فهرست تیم ملی 21 آبان (امروز) از سوی کارلوس کی روش اعلام می گردد و در اختیار عموم قرار می گیرد. اتفاقی که تا به حال رخ نداده و باید دید تا انتهای شب تعیین می گردد یا خیر.

با این حال طبق اعلام سایت فدراسیون فوتبال، کنفرانس مطبوعاتی کی روش یکشنبه 22 آبان از ساعت 13:30 شروع می گردد و هیچ بعید نیست او هم به مانند رقیبان خود یعنی آمریکا و ولز، طی یک کنفرانس فهرست بازیکنان مورد نظرش را اعلام کند. هر چند که قطعا این مصاحبه برای فهرست تیم ملی و پاسخگویی سوالات احتمالی از سرمربی پرتغالی است و باید دید در نهایت چه زمانی برای انتشار فهرست 26 نفره در نظر گرفته می گردد؟ امشب و یا فردا.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "فهرست تیم ملی چه زمانی اعلام می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فهرست تیم ملی چه زمانی اعلام می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید