ماجرای ویدیوی منتشر شده از یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون در تهران

به گزارش وبلاگ دانشگاه، تهران (پانا) - سخنگوی وزارت بهداشت گفت تصاویر منتشر شده از یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در تهران مربوط به اولین روز شروع به کار این مرکز بوده که افراد برای تزریق واکسن بدون رعایت نوبت سنی مراجعه نموده بودند.

ماجرای ویدیوی منتشر شده از یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون در تهران

به گزارش وبدا، سیماسادات لاری درباره ویدیوی منتشر شده از یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در فضای مجازی اعلام کرد: این ویدیو مربوط به اولین روز شروع به کار یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون کرونا در تهران است که همکاران دانشگاه علوم پزشکی ایران تمامی ایستگاه های تزریق این مرکز را شامل 110 ایستگاه در دو بخش مردان و زنان راه اندازی نموده و شرایط را کنترل کردند.

وی ادامه داد: از روز شنبه واکسیناسیون افراد بالای 70 سال هم شروع می گردد و تمام افراد بالای 70 سال باید در سایت salamat.gov.ir ثبت نام نمایند تا پیامک نوبت دهی برای آنها ارسال گردد.

لاری اظهار کرد: بر اساس برنامه ریزی اجرا شده در معاونت بهداشت، محل و زمان دقیق واکسیناسیون کرونا به هر فرد از طریق پیامک اطلاع رسانی می گردد و حضور افراد در مراکز مربوطه فقط بر اساس پیامک نوبت دهی خواهد بود و افرادی که بدون نوبت مراجعه نمایند، پذیرش نمی شوند.

منبع: خبرگزاری پانا

به "ماجرای ویدیوی منتشر شده از یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماجرای ویدیوی منتشر شده از یک مرکز تجمیعی واکسیناسیون در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید