مارتینس: نشان دادیم بدون دی بروینه، اِزار و کورتوا هم می دانیم چطور پیروز شویم

به گزارش وبلاگ دانشگاه، سرمربی تیم ملی فوتبال بلژیک از عملکرد شاگردانش مقابل دانمارک در لیگ ملت های اروپا ابراز رضایت کرد.

مارتینس: نشان دادیم بدون دی بروینه، اِزار و کورتوا هم می دانیم چطور پیروز شویم

به گزارش وبلاگ دانشگاه، روبرتو مارتینس در پی رجحان 2 بر صفر شب گذشته (شنبه) شاگردانش در خانه دانمارک در هفته نخست از دومین دوره از رقابت های لیگ ملت های اروپا به شبکه تلویزیونی آرتی ال اسپورت بلژیک گفت: پس از 10 ماه بازی نکردن در کنار هم، نیاز به این داشتیم تا ریتم بازی مان را پیدا کنیم. با این وجود پیروز شدیم روی دروازه دانمارک خطرساز شویم، گل زیبایی به ثمر برسانیم و عملکرد خوبی در جریان بازی به نمایش بگذاریم. از بازی تیمم در این دیدار راضی هستم.

وی همچنین در خصوص غیبت سه بازیکن کلیدی اش در این دیدار گفت: با وجود اینکه بازیکنانی همچون دی بروینه، اِزار و کورتوا را در اختیار نداشتیم، نشان دادیم که همیشه می دانیم چطور به پیروزی برسیم که این فوق العاده است.

سرمربی تیم ملی بلژیک شرح داد: برای بازی با ایسلند هم احتمالاً سه تغییر خواهیم داشت، چون برخی بازیکنان نمی توانند بیش از 90 دقیقه بازی کنند. توماس مونیه احتمالا بازی خواهد خواهد کرد اما تعییر زیادی نخواهیم داشت چون باید به ریتم اصلی خود بازگردیم.

بلژیک در همین چارچوب از ساعت 23:15 سه شنبه پیش رو در شهر بروکسل به مصاف ایسلند می رود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "مارتینس: نشان دادیم بدون دی بروینه، اِزار و کورتوا هم می دانیم چطور پیروز شویم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارتینس: نشان دادیم بدون دی بروینه، اِزار و کورتوا هم می دانیم چطور پیروز شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید