مهاجمی که قبل از رونالدو پایش به لیگ عربستان باز شد

به گزارش وبلاگ دانشگاه، جوزی اوگوو مهاجم کارکشته بریتانیایی تابستان گذشته به عنوان بازیکن آزاد به جده نقل مکان کرد و با قراردادی یک ساله به دسته دوم جده عربستان پیوست و تعداد گل های خود را دو رقمی کرد.

مهاجمی که قبل از رونالدو پایش به لیگ عربستان باز شد

به گزارش وبلاگ دانشگاه به نقل از میرر، جوزی اوگوو به خاتمه قرارداد خود با گرینوک مورتون رسیده بود و منتظر پیشنهاد مناسب بود که یک ایجنت به وسیله بازیکن دیگری با او تماس گرفت و از او پرسید که آیا علاقه مند به گذراندن یک فصل در عربستان است.

اوگوو می گوید که دستمزدهای هنگفت پیشنهادی بی نظیر بود و علی رغم شنیدن داستان های غم انگیز در خصوص بازیکنانی که به آنجا رفته و همانجا ماندگار شده اند، تصمیم گرفت چمدان هایش را ببندد. بنابراین این بازیکن 30 ساله که 14 بار در یک دهه در باشگاه های انگلستان و اسکاتلند جابه جا شده بود، در عرض 48 ساعت پس از این پیشنهاد به جده رفت تا یک سال را در رده دوم لیگ عربستان بگذراند.

اوگوو انتظار داشت قوانین عربستان برایش سخت باشد، اما به سرعت تحت تأثیر پیشرفت دومین شهر بزرگ این کشور نهاده شد. او می گوید: در اینجا برخی از زنان کار می نمایند، رانندگی می نمایند و اصلا آن چیزی که فکر می کردم نیست. بیشتر برندهای بزرگ لندن اینجا هستند. آنها بعلاوه با خارجی ها بسیار خوش برخورد به نظر می رسند.

کیفیت بازی ها هم بهتر از چیزی بود که او تصور می کرد. اوگوو می افزاید: به طرز شگفت انگیزی بسیار خوب است. روش های مربیگری متفاوت و سختگیری آن کمتر است. مشکلم فقط این است که خطاهای زیادی روی من می گردد که در انگلیس اینطور نبود.

تعداد گل های اوگوو در این فصل دورقمی شده و قراردادش در ژوئن به خاتمه می رسد. در حال حاضر چندین طرف علاقه مند در سراسر خلیج فارس وجود دارند که مایل به جذب او در فصل آینده هستند. او آماده ماندن در عربستان است و آن را به هم تیمی های سابق خود که در پی یک ماجراجویی تازه هستند هم توصیه می نماید.

او می گوید: مردم اینجا فوتبال را بسیار دوست دارند و هر بازی ای را که از تلویزیون پخش می گردد، می بینند. آنها در حال کوشش برای پیشرفت فوتبال خود و تقویت زیرساخت آن هستند.

اوگوو در آن موقع نمی دانست مسیری را که رونالدو قرار است طی کند، ماه ها قبل رفته است. کریستیانو رونالدو پس از جدایی پرسروصدایش از منچستریونایتد با تیم النصر قراردادی بست که سالیانه 175 میلیون پوند از آن به دست می آورد. از آن موقع به بعد، جریانی از انتقال های تابستانی نام های معروف راه افتاده که در راس آن نام لیونل مسی قرار گرفته است. بعد از او هم هوگو لوریس، دروازه بان تاتنهام، و سرخیو بوسکتس، که بارسلونا را ترک می نماید، در این فهرست هستند.

اوگوو می افزاید: انتقال رونالدو بسیار بزرگ بوده و توجه زیادی را به خود جلب نموده است و من فکر می کنم در چند سال آینده نام های بزرگ بیشتری در خاتمه دوران حرفه ای خود به لیگ عربستان خواهند پیوست و به این جریان ادامه می دهند. بر کسی پوشیده نیست که دستمزدها در اینجا بسیار زیاد است و هر کسی را وسوسه می نماید. طی چند سال آینده بازیکنان بسیار بیشتری به اینجا خواهند آمد.

  • نه رونالدو، نه مسی | برترین فوتبافهرست تاریخ از نظر سرمربی مشهور این بازیکن است
  • واکنش بازیکنان منچستریونایتد به بازنشستگی سر الکس فرگوسن
  • عکس | واکنش جالب ستاره انگلیس به گریه های یک طرفدار خردسال که پربازدید شده است
منبع: همشهری آنلاین

به "مهاجمی که قبل از رونالدو پایش به لیگ عربستان باز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجمی که قبل از رونالدو پایش به لیگ عربستان باز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید