واکسیناسیون بیش از 70 درصد دانش آموزان علیه کرونا، شروع لکه گیری مدرسه به مدرسه واکسیناسیون

به گزارش وبلاگ دانشگاه، وزارت آموزش و پرورش طی نامه ای به وزارت بهداشت در مهرماه امسال، جهت واکسیناسیون دانش آموزان 12 تا 18 ساله علیه کرونا، اعلام آمادگی نموده بود که در این راستا تا به امروز بیش از 74 درصد دانش آموزان این رده سنی، دُز دوم واکسن را دریافت نموده اند.

واکسیناسیون بیش از 70 درصد دانش آموزان علیه کرونا، شروع لکه گیری مدرسه به مدرسه واکسیناسیون

به گزارش وبلاگ دانشگاه، با ایجاد 427 پایگاه تجمیعی ویژه فرهنگیان در سراسر کشور، 91.95 درصد فرهنگیان واکسن دز اول و 85.53 درصد فرهنگیان در این پایگاه ها واکسن دز دوم را دریافت نموده اند و علاوه برآن مربیان مهدهای کودک ، اساتید، کارکنان و دانشجو معلمان دانشگاه های فرهنگیان و شهید رجایی و هر قسمتی که مستقیم و غیر مستقیم به آموزش و پرورش مربوط می گردد، واکسن کرونا را دریافت نموده اند و بیش از دو میلیون و 500 دُز واکسن کرونا در سراسر کشور برای این افراد تزریق شده است.

در مورد واکسیناسیون دانش آموزان 18- 12 سال با توجه به تأکید ستاد مدیریت بیماری کرونا، وزارت آموزش و پرورش طی نامه ای در 11 مهرماه امسال به وزارت بهداشت، جهت واکسیناسیون دانش آموزان اعلام آمادگی کرد.

دستورالعملی با عنوان تسریع اجرای برنامه واکسیناسیون دانش آموزان 18-12 ساله در 14 مهرماه امسال به کلیه ادارات آموزش و پرورش استان های کشور ارسال شد. در این دستورالعمل پیش بینی شد که کمیته های هماهنگی استانی بین ادارات کل آموزش و پرورش استان ها و دانشگاه های علوم پزشکی ایجاد گردد.

ایجاد 579 پایگاه تجمیعی واکسیناسیون در وزارت آموزش و پرورش جهت واکسینه شدن دانش آموزان گروه هدف.

در حال حاضر 200 پایگاه فعال و اکیپ های سیار، مدرسه به مدرسه با همکاری دانشگاه های علوم پزشکی در حال لکه گیری واکسیناسیون دانش آموزان هستند.

بر اساس اعلام وزارت آموزش و پرورش، تا بیست و یکم دی ماه امسال 92.50 درصد دانش آموزان 12 تا 18 ساله دز اول واکسن و 74/65 درصد دانش آموزان 12 تا 18 ساله دز دوم واکسن را دریافت نموده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "واکسیناسیون بیش از 70 درصد دانش آموزان علیه کرونا، شروع لکه گیری مدرسه به مدرسه واکسیناسیون" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکسیناسیون بیش از 70 درصد دانش آموزان علیه کرونا، شروع لکه گیری مدرسه به مدرسه واکسیناسیون"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید