پیغام پله برای امباپه

به گزارش وبلاگ دانشگاه، نام پله همچنان در اوج فوتبال دنیا می درخشد.

پیغام پله برای امباپه

پله در 82 سالگی با بیماری سرطان روده دست و پنجه نرم می نماید و آدینه گذشته مطبوعات برزیل گزارش دادند که پله از متاستاز رنج می برد و سرطان به ریه ها، کبد و اندام های داخلی او سرایت نموده، بدنش دیگر به شیمی درمانی پاسخ نمی دهد و به همین علت تحت مراقبت های تسکینی قرار گرفته است. افراد زیادی در قطر یاد او را گرامی داشتند و برایش آرزوی بهبود کردند.

یکی از مهم ترین شخصیت هایی که برای ستاره برزیلی آرزوی سلامتی کرد، کیلیان امباپه بود، که از ستاره های مطرح امروز فوتبال دنیا است و اتفاقاً در قطر 2022 پیروز شد رکوردی را که متعلق به بازیکن سابق سانتوس بود، از آن خود کند: به عنوان برترین گلزن زیر 24 ساله جام دنیای با 9 گل.

پله در شبکه های اجتماعی خود این شاهکار امباپه را تشویق و تحسین کرد و از امباپه به خاطر آرزوهای خوبش تشکر کرد و گفت که از تماشا رکوردشکنی های او خشنود است.

پله نوشت: ممنون امباپه، خشنودم که می بینم یکی دیگر از رکوردهای من را در این جام شکستی، دوست من!

گزارش های اخیر از بیمارستان آلبرت انیشتین در سائوپائولو می گفتند که حال پله بهتر شده و از بیمارستان مرخص شد، اما به علت ابتلا به کووید 19، درگیر مسائل تنفسی شد و مجددا به بیمارستان بازگشت.

امباپه هم آماده می گردد تا در دیداری حساس در روز شنبه مقابل انگلیس به میدان برود و بلیت حضور در نیمه نهایی جام دنیای 2022 قطر را بدست بیاورد.

منبع: فرارو

به "پیغام پله برای امباپه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیغام پله برای امباپه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید