اخبار مجلس

رضایی در سمت نو خود تشکیلات موازی ایجاد خواهد نمود؟

محسن رضایی در 21 خرداد 1402 از معاونت مالی کناره گیری کرد و در همان روز به دبیری شورای عالی هماهنگی مالی سران قوا منصوب شد.از آنجا که دبیرخانه شورای عالی سران قوا، پیش از این زیرمجموعه معاونت مالی بوده است، تغییر کنونی از نظر مدیریتی تنزل جایگاه محسوب می...

26 خرداد 1402

مشکل آب تهرانی ها چه زمانی رفع می گردد؟ ، وزیر نیرو شخصا پیگیر ماجراست ، روایت نماینده مجلس از برنامه تامین پایدار آب تهران

مهدی عسگری، نماینده کرج گفت: سیلابی که در جاده چالوس اتفاق افتاده است موجب شده یک بخشی از جاده چالوس ریزش کند و جاده چالوس و دو تونل دچار ریزش شدند و یک بخشی از مسیر رودخانه هم مسدود شده است که خوشبختانه با انتقال تجهیزات لازم به منطقه بخشی از مسیر در حال...

25 خرداد 1402

جهرمی:دولت لایحه برنامه هفتم توسعه را تصویب کرد

سخنگوی دولت از تصویب لایحه برنامه 5 ساله هفتم توسعه در جلسه فوق العاده امروز دولت اطلاع داد.

10 خرداد 1402

خبر خوش دولت برای بازنشستگان ، فروش کیش و قشم صحت دارد؟

سخنگوی دولت گفت: هیئت وزیران با پیشنهاد تامین اجتماعی برای افزایش حقوق بازنشستگان به مقدار افزایش حقوق مصوبه برای کارگران موافقت کرد.

14 اردیبهشت 1402

سال بعد یارانه ها تغییر نمی کند، ادامه طرح کالابرگ الکترونیکی

البته در بودجه 1401 بیش از 73 هزار میلیارد تومان برای یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی و بعلاوه یارانه معیشتی مربوط به بنزین پیش بینی شد که تغییری نسبت به گذشته نداشت اما نهایتا دولت تصمیم گرفت مبلغ یارانه ها را برای مشمولان به 300 هزار تومان و 400 هزار تومان...

23 دی 1401

موافقت مجلس با کاهش حقوق گمرکی با هدف کاهش هزینه های مردم

زنگنه گفت: موافقت مجلس با لایحه دولت برای کاهش حقوق گمرکی از 4 به یک درصد در جهت کاهش هزینه های مردم برای کالاهای وارداتی بود.

2 مهر 1401

اختصاص 5 درصد از طرح ملی جهش مسکن به ایثارگران

بر اساس مصوبات دولت 5 درصد از طرح ملی جهش مسکن به ایثارگران اختصاص یافت.

8 شهریور 1401

مزین شدن 14 معبر شهری به نام شهدا

تهران (پانا) - رئیس کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران از مزین شدن 14 معبر شهری و یک مجموعه ورزشی به نام شهدای گرانقدر خبر داد.

4 خرداد 1401

مسافران نوروزی باید دُز سوم واکسن را زده باشند

سخنگوی دولت با اشاره به نزدیک بودن ایام نوروز گفت: کسانی که می خواهند به سفر های نوروزی بروند حتما باید دُز سوم واکسن را تزریق نموده باشند.

3 خرداد 1401

پروژه نیمه کاره شفافیت شورای شهر ، آیا شورای ششم چراغ شفافیت را روشن خواهد کرد؟

سامانه شفافیت که الفبای شفافیت در شورا محسوب می شود در دوره نو هنوز به روز رسانه نشده این درحالی است که کمیته شفافیت جزء اولین کمیته هایی است که در این شورا تشکیل و رئیس آن تعیین شد.

30 اردیبهشت 1401

اختصاص 2000 میلیارد تومان برای تامین آب و گاز روستاهای محروم

سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1401 از تخصیص 2000 میلیارد تومان برای تامین آب و گاز و راه روستاهای منطقه ها محروم و کمتر پیشرفته اطلاع داد.

17 اردیبهشت 1401

هراس از شفاف شدن نظام سلامت کشور؛ دلیل عدم همراهی بعضی با نسخه نویسی الکترونیک

عضو کمیسیون تلفیق مجلس گفت: قطعاً علت اینکه بعضی در مقابل اجرای نسخه نویسی الکترونیک مقاومت می نمایند، شفافیتی است که اجرای این قانون در نظام سلامت کشور به وجود می آورد.

11 اردیبهشت 1401

حاجی دلیگانی: شرایط اقتصادی بسیاری از شرکت های دولتی هنوز تعیین نشده است

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: جلسات مجامع شرکت های دولتی برای تعیین شرایط اقتصادی این شرکت ها با وجود تقدیم لایحه بودجه شرکت های دولتی به مجلس هنوز برگزار نشده و شرایط اقتصادی آن ها هنوز تعیین نیست.

20 بهمن 1400

طرح های اولویت دار استان قم با حضور مخبر بررسی شد

تهران (پانا) - ضرورت اجرایی و عملیاتی شدن هر چه سریعتر طرح های صنعتی، کشاورزی، آموزشی، بهداشتی، عمرانی و زیرساختی به منظور اشتغالزایی و توسعه و آبادانی استان قم در جلسه هماهنگی و بررسی اجرای طرح های اولویت دار این استان با حضور معاون اول رییس جمهوری برگزار...

2 بهمن 1400

زارع پور: شبکه ملی اطلاعات را تبدیل به هیولا کردند، 4500روستا اینترنت ندارند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: وزارت ارتباطات در واقع وزارت شبکه ملی اطلاعات است که متأسفانه از آن هیولا ساخته اند.

28 دی 1400

هدف حضور قدرتمندانه در بازیهای آسیایی هانگژو است

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی پس از انتصابش به عنوان سرپرست کاروان اعزامی به بازی های آسیایی 2022 گفت: در ابتدا جا دارد از ریاست محترم جناب آقای دکترصالحی امیری و اعضای هیات اجرایی...

7 آذر 1400

رئیس جمهور تا یک ماه آینده به اردبیل سفر می کند

خبرنگاران/اردبیل استاندار اردبیل گفت: رئیس جمهور تا یک ماه آینده با سفر به استان اردبیل در جریان مسائل و مطالبات مردم قرار می گیرد.

18 آبان 1400

بازدید بیش از 50 هزار توریست در یک سال گذشته از همدان

در یک سال گذشته با تشکیل 173 پرونده 16 میلیارد تومان تسهیلات به فعالان گردشگری استان همدان پرداخت شده است.

17 مهر 1400

ادامه فرایند واکسیناسیون فرهنگیان تا اول مهرماه

تهران (پانا) - معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش اطلاع داد فرایند دریافت دز دوم واکسن کرونا درحال انجام است و تا اول مهرماه واکسیناسیون فرهنگیان ادامه دارد.

21 شهریور 1400

99 درصد گستره مشهد در خشکسالی شدید قرار گرفته است

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: میانه خشکسالی در خراسان رضوی 81 درصد است، اما 99 درصد مساحت مشهد در خشکسالی شدید واقع شده است.

4 شهریور 1400
تعداد: (50)