شروع روزهای شلوغ آزاد و فرنگی کاران در آخرین ماه سال

به گزارش وبلاگ دانشگاه، با توجه به رویدادهای پیش روی کشتی از جمله مسابقات قهرمانی آسیا، رقابتهای جهانی و بعلاوه بازی های آسیایی، کادر فنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی هم در تکاپوی شروع برنامه های خود هستند.

شروع روزهای شلوغ آزاد و فرنگی کاران در آخرین ماه سال

در این بین پژمان درستکار سرمربی تیم ملی کشتی آزاد و همکارانش در کادر فنی چند قدم از محمد بنا و مربیان تیم ملی کشتی فرنگی جلوتر هستند و اردوهای تدارکاتی و کوتاه مدت را از ماه ها قبل شروع کردند. برنامه های تیم کشتی آزاد بعد از برگزاری مسابقات قهرمانی کشور (22 تا 24 دی ماه) شروع شد و با تعیین شدن ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا در مغولستان ادامه یافت.

سپس با لغو اعزام تیم کشتی به آمریکا تکلیف اردوها نیز تعیین شد و حالا شاگردان پژمان درستکار با وجود دو اردوی مقطعی و کوتاه مدت برای اعزام به تورنمنت دانکلوف بلغارستان و یاشاردوغو ترکیه، باید از 18 اسفندماه وارد اردوی اصلی تیم ملی شوند. اردویی که شروعگر تمرینات ویژه و اصلی آزادکاران برای حضور در رقابت های قهرمانی آسیا و مسابقات جهانی است.

اما شرایط تیم ملی کشتی فرنگی و تمرینات شاگردان محمد بنا فرق دارد. فرنگی کاران که همچنان از بعد از رقابت های جهانی 2021 نروژ تا به امروز هیچ اردویی نداشتند، حالا چشم انتظار برگزاری رقابت های جام تختی و استارت نخستین اردوی خود در خانه کشتی هستند.

مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی کشور آذر ماه در زاهدان و سپس رقابت های انتخابی جام تختی در تهران برگزار رسید. بدین ترتیب نوبت به مرحله سوم چرخه انتخابی تیم ملی رسیده که قرار است طی روزهای 3 تا 6 اسفند در اهواز در قالب پیکارهای جام تختی برگزار گردد.

بر این اساس برنامه های تیم ملی کشتی فرنگی هم بعد از جام تختی از روز 15 اسفندماه با برگزاری نخستین اردوی فرنگی کاران در خانه کشتی تهران شروع خواهد شد. اردویی که گفته می گردد بصورت مشترک با فرنگی کاران تیم جوانان خواهد بود.

ضمن اینکه فرنگی کاران یک تورنمنت بین المللی را هم پیش رو دارند و با مهیا شدن شرایط بزودی تیمی از نفرات منتخب در جام بین المللی نیکولای پتروف بلغارستان به میدان خواهد رفت.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شروع روزهای شلوغ آزاد و فرنگی کاران در آخرین ماه سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع روزهای شلوغ آزاد و فرنگی کاران در آخرین ماه سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید