شاگردان قلعه نویی به مصاف یکی از این 3 تیم می روند ، برنامه تیم ملی تغییر کرد

به گزارش وبلاگ دانشگاه، دیران تیم ملی درصدد هستند این تیم در دومین بازی محبت آمیز اش روز 21 شهریور در تهران میزبان یک حریف آفریقایی باشد

شاگردان قلعه نویی به مصاف یکی از این 3 تیم می روند ، برنامه تیم ملی تغییر کرد

به گزارش وبلاگ دانشگاه پس از تغییر برنامه شروع بیست و سومین دوره لیگ برتر و برگزاری هفته اول این رقابت ها در روزهای 18 و 19 مرداد، دربی مرکز نیز که قرار بود در چارچوب هفته پنجم روز 10 شهریور برگزار گردد، به پس از فیفادی این ماه موکول شد.

با توجه به برنامه نو اردوی تیم ملی بلافاصله پس از اتمام هفته چهارم لیگ، 10 یا 11 شهریور شروع خواهد شد و شاگردان امیر قلعه نویی پس از برگزاری یک تا 2 جلسه تمرینی در تهران، به احتمال فراوان 12 شهریور برای بازی با بلغارستان راهی این کشور می شوند. بیشتر نفرات لژیونر نیز در بلغارستان به اردو اضافه خواهند شد. ملاقات 2 تیم 16 شهریور در استادیوم هریستو بوتف شهر پلوودیف انجام می گردد.

مدیران تیم ملی درصدد هستند این تیم در دومین بازی محبت آمیز اش روز 21 شهریور در تهران میزبان یک حریف آفریقایی باشد و رایزنی ها با کشورهای مختلف از این قاره برای انتخاب دومین حریف ایران در این فیفادی ادامه دارد. هرچند مذاکرات جدی تر در این زمینه با کشورهایی مثل کیپ ورد، غنا و نیجریه اجرا شده است.

منبع: همشهری آنلاین

به "شاگردان قلعه نویی به مصاف یکی از این 3 تیم می روند ، برنامه تیم ملی تغییر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاگردان قلعه نویی به مصاف یکی از این 3 تیم می روند ، برنامه تیم ملی تغییر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید