اولین جشنواره گردشگری سیب درختی مجن برگزار می گردد

به گزارش وبلاگ دانشگاه، ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، اولین جشنواره گردشگری سیب درختی مجن برگزار می گردد.

اولین جشنواره گردشگری سیب درختی مجن برگزار می گردد

مرتضی نظری در جمع وبلاگ دانشگاه با دعوت از عموم مردم و گردشگران برای حضور در این رویداد گردشگری اظهار کرد: اولین جشنواره گردشگری سیب درختی مجن که با هدف معرفی هویت فرهنگی و اجتماعی منطقه برنامه ریزی شده، آدینه پیش رو 28 مهر 1402 در شهر مجن برگزار می گردد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود اضافه کرد: بازدید از باغات، اجرای موسیقی محلی، عرضه محصولات محلی، باغی و لبنی، برپایی نمایشگاه صنایع دستی، اجرای ورزش باستانی و زورخانه ای و…از جمله برنامه های این جشنواره است.

نظری ادامه داد: پذیرایی از مدعوین با آش محلی، نان تفتان و...، بازدید از آبشار تنگه داستان و بافت پلکانی مجن و...از دیگر برنامه های این جشنواره فرهنگی و گردشگری است.

وی اضافه کرد: این جشنواره با هدف رونق اقتصاد بومی و محلی، اشتغال زایی با رویکرد استفاده از ظرفیتهای بومگردی و معرفی هویت اجتماعی و فرهنگی منطقه برگزار می گردد.

رئیس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان شاهرود گفت: این جشنواره با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری مجن، اداره میراث فرهنگی، شهرستان شاهرود، اداره جهاد کشاورزی بخش بسطام، کارگروه کشاورزی مجن، انجمن سیب، بنیاد برکت و باغداران این منطقه برگزار می گردد.

منبع: همگردی

به "اولین جشنواره گردشگری سیب درختی مجن برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اولین جشنواره گردشگری سیب درختی مجن برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید