برگزاری سی دوره داوری و بازآموزی برای یکسان سازی کیک بوکسینگ

به گزارش وبلاگ دانشگاه، منوچهری در مصاحبه با روابط عمومی فدراسیون انجمن های ورزش های رزمی اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و برگزاری دوره ها و کلاس ها به صورت مجازی، تا خاتمه سال 1399، حدودا 30 دوره داوری و کلاس های بازآموزی در جهت یکسان سازی کیک بوکسینگ برگزار می گردد.

برگزاری سی دوره داوری و بازآموزی برای یکسان سازی کیک بوکسینگ

وی با بیان اینکه دوره های داوری و کلاس های آموزشی آنلاین فدراسیون تقریبا هر دوماه یک بار در حال برگزاریست ، توضیح داد: با انتها دوران کرونا و باتوجه به اولین تجربه کشور در استفاده از سیستم آنلاین در چنین سطح وسیعی ، بعد از اتمام این شرایط ما همچنان از قابلیت های فضای مجازی بهره خواهیم برد.

منوچهری تاکید نمود: استفاده از سیستم مجازی و آنلاین برای برگزاری کلاس ها به صورت تئوری در کاهش هزینه ها و صرفه جویی در زمان بسیار تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس کمیته داوران فدراسیون و رئیس هیات رزمی گلستان توضیح داد: تا به امروز بیش از ده دوره داوری آنلاین در سبک های تحت پوشش فدارسیون برگزار گردیده است و کماکان نیز ادامه دارد. همچنین دوره تربیت مدرس داوری برگزار گردیده و دومین دوره نیز سوم مهرماه برگزار می گردد.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی مطرح کرد: طی سه جلسه ای که با رعایت موارد بهداشتی در مورد چگونگی مقابله با کرونا در ورزش باشگاه ها که در خرداد ماه گذشته برگزار گردید ، موارد لازم و ضروری برای بازگشایی باشگاهها و تمرین ورزشکاران مورد آنالیز نهاده شد.

منوچهری در پاسخ به سوال مطرح شده در رابطه با هیات رزمی استان گلستان گفت : در سطح استان مسابقات آنلاین تحت عنوان چالش در منزل ، نقاشی در دوران کرونا در بخش نونهالان و نیز عکس های ورزشی برگزار گردید که استقبال خوبی از آن صورت گرفت.

وی در انتها با اشاره به شرایط کنونی تشریح کرد: با آغاز دوباره فعالیت باشگاه ها، کمیته داوران طی بازدیدهای مکرر با همکاری اداره ورزش استان گلستان ، بازرسی و نظارت کامل را بر فعالیت باشگاه ها داشته است. رعایت پروتکل های بهداشتی و محدود کردن ظرفیت حاضرین به تعداد 10 نفر با رعایت فاصله اجتماعی کماکان درحال اجراست و با متخلفین برخورد خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر

به "برگزاری سی دوره داوری و بازآموزی برای یکسان سازی کیک بوکسینگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری سی دوره داوری و بازآموزی برای یکسان سازی کیک بوکسینگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید