تثبیت صدرنشینی گرگان در گروه الف لیگ بسکتبال، بازگشت خوب ذوب آهن

به گزارش وبلاگ دانشگاه، تیم های بسکتبال شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان، بازی های خود از هفته یازدهم لیگ برتر را با پیروزی پشت سر گذاشتند.

تثبیت صدرنشینی گرگان در گروه الف لیگ بسکتبال، بازگشت خوب ذوب آهن

به گزارش وبلاگ دانشگاه، در جریان رقابت های هفته یازدهم لیگ برتر بسکتبال مردان ایران، امروز (آدینه) 26 آذر 1400 دو ملاقات از گروه الف مسابقات برگزار گردید که در خاتمه، تیم های شهرداری گرگان و ذوب آهن اصفهان برابر رقبای خود به پیروزی دست یافتند.

در نخستین بازی امروز، تیم های شهرداری گرگان و مس کرمان به مصاف یکدیگر رفتند که گرگانی ها با نتیجه 93 - 80 برابر حریف خود به فزونی دست یافتند. شاگردان مهران حاتمی در کوارترهای اول، دوم و سوم با نتایج 30-24، 24-17 و 18-16 به پیروزی دست یافته و تنها در کوارتر خاتمهی 21-23 شکست خوردند.

در انتهای ملاقات، پری پتی پوینت گارد آمریکایی شهرداری گرگان با کسب 19 امتیاز، 11 ریباند و 7 پاس گل، ضمن ثبت دبل دبل با تأثیرگذاری 29، ستاره زمین و برترین بازیکن تیمش شد.

کریستوفر ایونز فوروارد تیم گرگان نیز در پیروزی تیمش نقش پررنگی داشت. او در این ملاقات 21 امتیاز، 6 ریباند و 3 پاس گل به نام خود ثبت کرد تا تأثیرگذاری 21 را داشته باشد.

سیامک ترابی خواه، فوروارد تیم مس کرمان نیز در این ملاقات 27 امتیاز، 5 ریباند و یک پاس گل را کسب کرد تا با تأثیرگذاری 24 ستاره تیمش گردد. اصغر کاردوست، سنتر مس نیز با 10 امتیاز و 10 ریباند دبل دبل نموده و تأثیرگذاری 18 را به ثبت رساند.

در دیگر بازی امروز نیز ذوب آهن اصفهان پس از سه هفته غیبت در لیگ به علت ابتلای بازیکنانش به کرونا، با نتیجه 93 - 57 حریف نه چندان قدرتمند خود نیروی زمینی تهران را شکست داد تا آغاز مجدد خوبی در لیگ داشته باشد.

شاگردان فرزاد کوهیان در کوارترهای اول، دوم و سوم به ترتیب با نتایج 11-25، 15-21 و 10-26 به فزونی رسیدند تا با وجود تساوی 21-21 دو تیم در کوارتر چهارم، پیروزی بازی شوند.

در انتهای این بازی، آرمان زنگنه با کسب 16 امتیاز و 14 ریباند ستاره ذوب آهن در این ملاقات بود و با تأثیرگذاری 24 برترین بازیکن زمین شد. فرید اصلان نیز 19 امتیاز، 2 ریباند و 7 پاس گل را در ترکیب ذوب آهن به ثبت رساند تا با تأثیرگذاری 19، نقش پر رنگی در کسب این پیروزی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

به "تثبیت صدرنشینی گرگان در گروه الف لیگ بسکتبال، بازگشت خوب ذوب آهن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تثبیت صدرنشینی گرگان در گروه الف لیگ بسکتبال، بازگشت خوب ذوب آهن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید