تلویزیون روی اعصاب مخاطب

به گزارش وبلاگ دانشگاه، خبرنگاران- پخش رقابت های فوتبال خارجی از دیرباز تا کنون یکی از برنامه های مهم تلویزیون برای مخاطبان ایرانی بوده است. چه بازی های داخلی که این روز ها تحت عنوان لیگ برتر برگزار می گردد و چه ملاقات هایی که از لیگ های معتبر و مختلف اروپایی به تصویر کشیده می شوند.

تلویزیون روی اعصاب مخاطب

به گزارش وبلاگ دانشگاه، اگرچه بسیاری از بازی های خارجی که تلویزیون پخش نموده چندان دردسری برای مخاطب از لحاظ بصری به وجود نیاورد (بدون در نظر گرفتن سانسور های رایج)، ولی از اواخر فصل گذشته تا رقابت های همین فصل لیگ برتر انگلیس، شرایط عوض شده و تلویزیون با شیوه ای عجیب بازی های لیگ برتر انگلیس را پخش می نماید.

این موضوع بر کسی پوشیده نیست که حق پخش بازی های لیگ برتر انگلیس حسابی گران است و کمتر کشور یا شبکه تلویزیونی توان خرید آن را دارد. با وجود این، تلویزیون در کوشش بود تا به وسیله راه های نه چندان رایج، این بازی ها را بدون کمترین قطعی به دست مخاطب برساند، رویه ای که حالا تغییر نموده و مشخصا پخش این بازی ها ساده نیست. در واقع فیدفرکانسی که تلویزیون ایران پیش از این به وسیله آن بازی های لیگ برتر انگلیس را پخش می کرد به تازگی با قراردادن کد های ناگهانی روی تصاویر موجب غافلگیری می گردد و همین امر باعث می گردد تا مدام مسئولان تلویزیون بازی های لیگ برتر انگلیسی که به صورت زنده تصمیم به پخش آن ها گرفته اند را قطع نمایند و رو به پخش تصاویر آرشیوی و تکراری بیاورند. به گزارش وبلاگ دانشگاه، موضوعی که حسابی روی اعصاب مخاطب رفته و نمونه اش بار ها دیده شده است. تازه ترین مثال هم برایش می تواند بازی شب گذشته تیم منچسترسیتی و اورتون باشد که این موضوع شدت بیشتری به خود گرفته بود.

منبع: فرارو

به "تلویزیون روی اعصاب مخاطب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تلویزیون روی اعصاب مخاطب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید