خبرنگاران مشتریان خوش حساب در فهرست مشمولان استمهال اقساط بانکی قرار گرفتند

به گزارش وبلاگ دانشگاه، زنجان - خبرنگاران - دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان زنجان گفت: کسب و کارهای مشمول استمهال سه ماهه اقساط بانکی باید تا بهمن ماه سال گذشته بدهی غیرجاری نداشته و جز و مشتریان خوش حساب بانک ها باشند.

خبرنگاران مشتریان خوش حساب در فهرست مشمولان استمهال اقساط بانکی قرار گرفتند

حسن دادگر روز سه شنبه با اعلام این مطلب به وبلاگ دانشگاه اضافه نمود: فهرست جدید رسته های شغلی آسیب دیده از بیماری کرونا برای امهال سه ماهه تسهیلات این مشاغل در بانک ها اعلام شده است.

وی تاکید نمود: بر اساس بخشنامه جدید ارسالی از سوی بانک مرکزی، مراکز و مجتمع های فرهنگی، آموزشی هنری و رسانه ای، موسسات خصوصی دارای مجوز از وزارت بهداشت و درمان و آموزش پزشکی که در حوزه های درمان و تشخیص فعالیت می نمایند در لیست امهال سه ماهه تسهیلات بانکی هستند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان زنجان گفت: آکادمی های رانندگی، آرایشگاه ها، سالن های زیبایی و گرمابه ها نیز به این فهرست اضافه شده اند.

دادگر یادآوری کرد: کسب و کارهای مشمول این بخشنامه برای بهره مندی از امکان استمهال اقساط سه ماهه در بازه زمانی اول اسفند ماه سال گذشته تا سرانجام اردیبهشت ماه سال جاری باید تا بهمن ماه سال گذشته بدهی غیر جاری نداشته و جزو مشتریان خوش حساب باشند.

وی گفت: روش عملیاتی کردن این طرح بستگی به ساز و کارهای بانک ها دارد و مشتریان بانک ها که مشمول طرح استمهال هستند می توانند با مراجعه حضوری به بانک ها و یا مراجعه به پایگاه اینترنتی بانک عامل خود با مراحل اجرای این طرح آشنا شده و اقدام به ثبت درخواست خود نمایند.

دبیر کمیسیون هماهنگی بانک های استان زنجان گفت: بر اساس این بخشنامه اقساط امهال شده به بعد از آخرین قسط تسهیلات مشتریان منتقل شده و برای سه ماه بیان شده وجه التزامی دریافت نخواهد شد.

دادگر ادامه داد: همزمان با طرح امهال اقساط مهلت سه ماهه برای برطرف سوء اثر چک های برگشتی نیز برای کسب و کار های آسیب دیده از بیماری کرونا در نظر گرفته شده است.

به گزارش وبلاگ دانشگاه، بر اساس بخشنامه قبلی بانک مرکزی 10 رسته شغلی مشمول طرح استمهال سه ماهه اقساط می شدند که شامل مراکز فراوری و توزیع غذای آماده، مراکز گردشگری، حمل و نقل عمومی درون و برون شهری، دفاتر خدمات مسافری، فراوری و توزیع پوشاک، کیف و کفش، مراکز توزیع آجیل و خشکبار، قنادی، بستنی و آبمیوه، مراکز و باشگاه ها و مجتمع ورزشی و تفریحی و همچنین مراکز فراوری و توزیع صنایع دستی بود.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مشتریان خوش حساب در فهرست مشمولان استمهال اقساط بانکی قرار گرفتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مشتریان خوش حساب در فهرست مشمولان استمهال اقساط بانکی قرار گرفتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید