دستگیری باند حفاری غیرمجاز در شهرستان بندر گز

به گزارش وبلاگ دانشگاه، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان از دستگیری یک باند حفاری غیرمجاز در محدوده شهرستان بندر گز خبر داد..

دستگیری باند حفاری غیرمجاز در شهرستان بندر گز

به گزارش وبلاگ دانشگاه به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان، احمد تجری یکشنبه 17 فروردین ماه 99 در تشریح این خبر گفت: با پیگیری و رصد نیروهای یگان حفاظت میراث فرهنگی بندر گز و همکاری پایگاه غرب یگان حفاظت استان و نیروی انتظامی، گروهی از حفاران غیرمجاز در منطقه تپه استون آباد شهرستان بندر گز شناسایی شدند.

او خاطرنشان کرد: مأمورین پس از کسب نیابت قضایی به محل اعزام و با انجام عملیاتی غافلگیرانه پیروز شدند پنج حفار غیرمجاز را دستگیر کنند و به همراه ادوات حفاری برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی تحویل دهند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان شرح داد: با توجه به شیوع کرونا ویروس که باعث کاهش حضور مراجعه کنندگان و مردم به اماکن فرهنگی، موزه ها، سایت ها، بافت ها و محوطه های تاریخی شده است و به منظور جلوگیری از فرصت طلبی سودجویان و حفاران غیرمجاز، بازدیدهای نظارتی از آثار تاریخی فرهنگی سطح استان افزایش یافته و این بازدیدها به صورت محسوس و نامحسوس ادامه خواهد داشت.

منبع: میراث آریا

به "دستگیری باند حفاری غیرمجاز در شهرستان بندر گز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دستگیری باند حفاری غیرمجاز در شهرستان بندر گز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید