32 اقامتگاه بوم گردی در کردستان آماده اسکان مسافران نوروزی هستند

به گزارش وبلاگ دانشگاه، ایرنا/ براساس اخبار منتشر شده، 32 اقامتگاه بوم گردی در کردستان آماده اسکان مسافران نوروزی هستند.

32 اقامتگاه بوم گردی در کردستان آماده اسکان مسافران نوروزی هستند

یعقوب گویلیان، مدیرکل میراث فرهنگی، جهانگردی و صنایع دستی کردستان در بازدید از اقامتگاه بوم گردی شاه نشین در شهرستان مریوان گفت: اقامتگاه های بوم گردی امروزه یک جاذبه برای ماندگاری جهانگرد و منطقه ها هدف جهانگردی محسوب می گردد و این ظرفیت در استان کردستان بواسطه جاذبه فراوان در زمینه جهانگردی وجود دارد.

وی اضافه نمود: بوم گردی راهی برای احیای سنت ها و آیین های قدیمی بوده که این مهم در اقامتگاه های بوم گردی استان به نمایش گذاشته شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی کردستان با بیان اینکه اقامتگاه های بوم گردی استان برای نوروز 1401 در چارچوب رعایت کامل پروتکل های بهداشتی ابلاغی ستاد ملی کرونا آمادگی پذیرایی از مسافران را دارند، ادامه داد: اقامتگاه های بوم گردی فرصتی مناسب است تا جهانگردان ضمن جهانگردی در هر منطقه و بازدید از جاذبه های توریستی، حس زیستن به سبک سنتی را تجربه نمایند.

وی افزود: هر واحد بوم گردی ضمن ایجاد اشتغال، منبع خوبی برای تامین عایدی پایدار برای خانواده ها و حتی اهالی روستا را ایجاد میکند که اداره کل میراث فرهنگی کردستان از کسانی که متقاضی احداث اقامتگاه بوم گردی در سطح استان هستند، استقبال می نماید و آماده هرگونه همکاری در این زمینه است.

منبع: همگردی

به "32 اقامتگاه بوم گردی در کردستان آماده اسکان مسافران نوروزی هستند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "32 اقامتگاه بوم گردی در کردستان آماده اسکان مسافران نوروزی هستند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید