شمار مبتلایان به کرونا 181 نفر ، مرگ یک نفر

به گزارش وبلاگ دانشگاه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: در 24 ساعت گذشته 2 نفر به آمار مبتلایان به کووید 19 در هرمزگان افزوده شد و تا به امروز شمار مبتلایان به کرونا در استان 181 نفر است.

شمار مبتلایان به کرونا 181 نفر ، مرگ یک نفر

به گزارش خبرنگار از ، حسین فرشیدی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت:در 24 ساعت گذشته 2 نفر به آمار مبتلایان به کووید 19 در هرمزگان اضافه کرده شد و تا به امروز شمار مبتلایان به کرونا در استان 181 نفر است.

فرشیدی اضافه کرد: مبتلایان جدید 2 نفر در بندرعباس و یک خانم با سابقه بیماری قلبی نیز در میناب فوت کرد و شمار فوتی ها دراستان به 14 نفر افزایش یافت.

او گفت: 160 نفر از بیماران مبتلا به کرونا با سپری کردن دوره قرنطینه از بیمارستان ترخیص شده اند و 7 نفر بیمار کووید 19 در بیمارستان بستری هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اضافه کرد: بیشترین موارد ابتلا به کرونا با 92 نفر مربوط به بندرعباس و 37 نفر مربوط به کیش است.

فرشیدی گفت: در کیش 200 تخت توسط منطقه آزاد برای سپری کردن دوره نقاهت راهاندازی شده و تمام هزینه های بیماران را پرداخت می نماید.

او اضافه کرد: در ادامه اقدامات درمانی، پیگیری و بازدید های بهداشتی از از اماکن عرضه، 439 نوع ماده ضدعفونی نماینده و ژل دست غیرمجاز، قاچاق و تقلبی از سطح بازار استان جمع آوری شده است و توصیه می گردد مردم از مواد استاندارد استفاده نمایند.

انتهای پیغام /ب

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "شمار مبتلایان به کرونا 181 نفر ، مرگ یک نفر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شمار مبتلایان به کرونا 181 نفر ، مرگ یک نفر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید