عروس شبیه لیلا اوتادی نبود ! داماد نخواست!

به گزارش وبلاگ دانشگاه، خبرنگاران : پسری که مراسم خواستگاری را به علت شبیه نبودن عروس به لیلا اوتادی بازیگر زن مشهور به هم زد سوژه رسانه ها شد.

عروس شبیه لیلا اوتادی نبود ! داماد نخواست!

لیلا اوتادی جزو بازیگرانی است که دستمزد بالا دریافت می نماید. چندی پیش لیلا اوتادی لایوی را در خودروی لاکچری اش برگزار کرد. شایعه ازدواج لیلا اوتادی با احسان علیخانی هم مدتی در رسانه ها پیچیده بود. لیلا اوتادی هواداران بسیاری دارد؛ تا جایی که یک مرد برای به دست آوردن دختر زندگی اش در پی فردی شبیه لیلا اوتادی بوده است!

روایت بسیار عجیب و جالب از مردی که در پی دختری شبیه به خانم لیلا اوتادی بازیگر زن مشهور می گردد و حتی چندین خواستگاری را به علت شبیه نبودن دختر به لیلا اوتادی بهم زده است !

مهمان برنامه خانمی است که بانی ازدواج جوان ها می گردد و بسیاری از دختر پسرها را بهم رسانده است و این مورد را جزو عجیب ترین کیس های خود می داند.

لیلا اوتادی کیست؟

خانم اوتادی از بازیگران مشهور و البته معمار هم هست و اخیرا وارد دنیای شاعری هم شده است ! البته ورود او به دنیای شعر باعث اعتراض شاعران شده. لیلا اوتادی در سال 1381 با بازی در فیلم چشمان سیاه به کارگردانی ایرج قادری وارد عرصه بازیگری شد. او با بازی در سریال مهر و ماه سید فیاض موسوی دیده شد.

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی (متولد 14 مرداد 1362 - تهران) بازیگر سینما ، تلویزیون و تئاتر و شاعر ایران است. اوتادی از هفده سالگی سرودن شعر را شروع نموده است.وی دانش آموخته کارشناسی معماری داخلی از دانشگاه هنر تهران است.کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری شروع کرد اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

منبع : پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین

منبع: رکنا

به "عروس شبیه لیلا اوتادی نبود ! داماد نخواست!" امتیاز دهید

861 کاربر به "عروس شبیه لیلا اوتادی نبود ! داماد نخواست!" امتیاز داده اند | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عروس شبیه لیلا اوتادی نبود ! داماد نخواست!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید