قیمت لاماری ایما اعلام شد

به گزارش وبلاگ دانشگاه، خودروی لاماری ایما در بهمن سال گذشته در مراسمی با حضور رسانه ها رونمایی شد.

قیمت لاماری ایما اعلام شد

به گفته مدیرعامل این شرکت در مراسم رونمایی، قطعات خودروی لاماری ایما که اولین خودروی سواری شرکت آرین پارس موتورز است، در اسفند سال 1400 به کشور رسیده و در خرداد 1401 این کراس اوور به بازار عرضه می گردد.

قیمت اعلام شد

امروز، آرین پارس موتورز امروز اظهار داشت که قیمت نهایی این خودرو 989 میلیون تومان است. بعلاوه این شرکت اظهار داشت امروز اولین سری از خودروهای لاماری ایما، پلاک ملی را دریافت نموده اند.

البته باید به این نکته توجه کرد که اولین سری فراوری شده این خودرو، نسخه لو آپشن است. پیش از این آرین پارس موتورز اظهار داشت در سری های بعدی فراوری لاماری ایما، به آپشن های این خودرو اضافه می گردد و در نتیجه قیمت سری های بعدی آن بالاتر است.

سطح کیفی لاماری ایما

عماد جعفری، کارشناس خودرو در تبادل نظر با وبلاگ دانشگاه گفت: این خودرو دارای موتور 1500 سی.سی توربور شارژ است که توان زیادی از این موتور می گیرد. این خودرو شتاب گیری بسیار زیادی دارد. گیربکس نیز عملکرد خوبی دارد.

این کارشناس در ادامه شرح داد: اتفاقی که در نسل تازه خودروهای چینی می افتد این است که تعادل آنها هنگام چرخش ارتقا یافته است. خودروهای چینی تازه ترمزگیری قوی دارند.

جعفری ادامه داد: فضای داخلی کابین مثل رودری ها کیفیت مناسبی نداشت. با توجه قیمت آن که حدود یک میلیارد تومان است، امکانات درخور توجهی ندارد. اگرچه مدیران آرین پارس موتورز گفتند قرار است لاماری با امکانات بیشتری به بازار عرضه گردد.

او گفت: موتورهای کم حجمی مثل لاماری که توان زیادی دارند احتیاج به سوخت عالی دارند. اما کیفیت سوخت در کشور بسیار پایین است باید دید که در دراز مدت برای موتور توربور شارژ این خودرو چه اتفاقی می افتد.

آخرین اخبار خودرویی را در صفحه اخبار خودرو وبلاگ دانشگاه بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "قیمت لاماری ایما اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت لاماری ایما اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید