لزوم راه اندازی اتاق بازی در مراکز کانون پرورش فکری هرمزگان

به گزارش وبلاگ دانشگاه، مدیر کل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگارخبرنگاران در بندرعباس، از ملاقات با خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت و معدن تجارت استان در دفتر وی در مورد راه اندازی اتاق بازی در مراکز کانون اطلاع داد.

لزوم راه اندازی اتاق بازی در مراکز کانون پرورش فکری هرمزگان

پروین پشتکوهی گفت: آینده خوب کشورمان در گرو رشد و پرورش بچه ها و نوجوانان امروز است. یکی از فعالیت هایی که در مراکز کانون صورت می گیرد بازی و تفریح است، این فعالیت سبب رشد قدرت تفکر و توانایی حل مسئله در کودک می گردد.

وی اضافه کرد: بازی وسیله ای است برای آشنایی و شناخت بچه ها و نوجوانان با جهانی که در آن زندگی می نماید و نیز راه شناخت امکاناتی است که در اطراف خود دارد و از این طریق است که رشد عاطفی، اجتماعی، عقلی کودک تحقق می یابد. در جریان این فعالیت نیروهای روحی و جسمانی و کل نیروهای موجود در کودک یعنی حافظه، دقت، تصور، نظم، تربیت، مهارت، و... رشد و شخصیت کودک ضمناً بازی شکل گرفته و تکامل پیدا می نماید.

مدیرکل کانون هرمزگان با اشاره به این موضوع که بازی به شکوفایی فکر و اندیشه بچه ها یاری می نماید، خواهان حمایت سازمان صنعت و معدن و تجارت در راه اندازی اتاق بازی در مراکز کانون شد.

مدیرکل سازمان صنعت و معدن تجارت استان ضمن قدردانی از اهمیت ویژه نقش کانون در رشد فکر و اندیشه قشر کودک ونوجوان در زمینه های فرهنگی، هنری در راه اندازی اتاق بازی قول مساعد و همکاری داد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "لزوم راه اندازی اتاق بازی در مراکز کانون پرورش فکری هرمزگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لزوم راه اندازی اتاق بازی در مراکز کانون پرورش فکری هرمزگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید