اخبار صنعت

اولین جشنواره گردشگری سیب درختی مجن برگزار می گردد

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، اولین جشنواره گردشگری سیب درختی مجن برگزار می گردد.

23 مهر 1402

آیا یخچال شما مانند گذشته خنک نمی گردد؟

یخچال که یکی از اجزای ضروری زندگی در خانه است، گاهی اوقات شاید نتواند عملکرد خنک کننده خود را انجام دهد؛ حتی اگر قسمت فریزر کار کند. این کار باعث می گردد بسیاری از محتویات داخل یخچال شما خراب شوند. اگر با چنین مسئله ای روبرو شده اید، این مقاله را تا آخر...

6 مهر 1402

سبک زندگی مادر محیط زیست ایران ، 50 سال است زباله ای از خانه بیرون نگذاشته ام

قطعا برای شما هم این سؤال پیش آمده که چطور ممکن است کسی بتواند 50 سال که هیچ، حتی یک هفته زباله ای از منزلش بیرون نگذارد؟ پاسخ این سؤال را در سخنان مرحوم دکتر ملاح پیدا خواهید کرد.

26 شهریور 1402

انیمیشن های پیروز ریشه های فرهنگی و قصه های فولکلور دارند، با ژست آمریکایی نمی گردد قصه ایرانی نوشت

سرویس کودک و نوجوان خبرنگاران (ایبنا)، امروز، روز ملی سینماست و آنالیز شرایط انیمیشن های کودک و نوجوان موضوع پرونده این هفته است. در شماره دوم، احسان حجتی از اهمیت سرمایه گذاری بر قصه در فراوری انیمیشن گفته است. احسان حجتی، پژوهشگر حوزه انیمیشن است و...

21 شهریور 1402

ییلاق های پرطرفدار در 2 قدمی مرکز، هم فال و هم دیدن

از قدیم رودخانه ها منبع تأمین آب روستاهای اطرافش بودند اما این روزها منطقه ها ییلاقی پرطرفدار بین گردشگران به ویژه در تابستان گرم هستند. در محدوده کن ـ سولقان هم 2رودخانه پرآب وجود دارد که هریک جذابیت هایش مسحورکننده است.

18 شهریور 1402

قوی ترین گوشی های اندرویدی بازار، عکس

گجت نیوز نوشت: بنچمارک انتوتو لیستی از قدرتمندترین گوشی های اندرویدی ماه آگوست 2023 را منتشر نموده است. گوشی های چینی ستاره های این بنچمارک هستند.

18 شهریور 1402

فولاد هم اسپانیایی شد

مسئولان باشگاه فولاد پس از کسب نتایج ضعیف در سه هفته ابتدایی لیگ برتر با علیرضا منصوریان قطع همکاری کردند و پس از آن نیز با گزینه های داخلی و خارجی مختلف وارد مذاکره شدند.

15 شهریور 1402

اسکان اضطراری سیل زدگان آذربایجان شرقی

بارش باران تابستانی به منطقه ها شهری و روستایی 4 شهرستان در استان آذربایجان شرقی خسارت وارد کرد و تا کنون 15 نفر اسکان اضطراری داده شده اند. امدادرسانی همچنان ادامه دارد.

8 شهریور 1402

بیمه ملت رکورد توانگری مالی در تاریخ صنعت بیمه کشور را جابه جا کرد

بیمه ملت برای چهارمین سال پیاپی، عنوان توانگرترین شرکت بیمه کشور را کسب کرد و پیروز شد رکورد سال گذشته خود را ارتقاء دهد و به نسبتی معادل 457 دست یافته و رکورد توانگری مالی در تاریخ صنعت بیمه کشور را بشکند.

5 شهریور 1402

غول پیکرترین سیاره در کیهان، عکس

زومیت نوشت: ستاره شناس ها تا به امروز سیاره هایی به اندازه دو برابر مشتری و ده برابر سنگین تر از آن را کشف کرده اند، اما محدودیتی برای ابعاد سیاره وجود دارد.

4 شهریور 1402

ربات های انسان نما از راه می رسند، با آپولو آشنا شوید

ربات انسان نمای آپولو (Apollo) محصول شرکت آپترونیک (Apptronik) جدیدترین ربات انسان نما است که می خواهد ربات اپتیموس شرکت تسلا را در بازار شکست دهد.

2 شهریور 1402

راه کار کاهش سر و صدا و حرارت ساختمان ها

امروزه پیدا کردن خانه ای که بتوان در آن حس راحتی و آرامش داشت، نسب به گذشته راحت تر شده است. با توجه به تکنولوژی های جدیدی که هر روزه در ساختن مصالح ساختمانی که مهم ترین آن ها درب ها و پنجره ها هستند به کار می رود، تبدیل کردن یک محیط شلوغ و نا آرام، به...

30 مرداد 1402

بزرگترین انبار هواپیما در دنیا را ببینید

بارش کم و ارتفاع زیاد اجازه ذخیره سازی و نگهداری این تعداد از هواپیما را فراهم نموده است.

28 مرداد 1402

یک عمر در راه چوپانی سنتی

یک ابر ریز گرد و غبار در سراسر منظره ها غرق شده در آفتاب حرکت می نماید. صدای زنگ های گوسفندان در هوا شناور است و حرکت 1000 گوسفند و بز را در شمال اسپانیا اعلام می نماید.

21 مرداد 1402

کشف بقایای یک روستای گمشده 1500 ساله در قلب مکزیکوسیتی

ایسنا/ براساس آخرین اخبار بدست آمده، کشف بقایای یک روستای گمشده 1500 ساله در قلب مکزیکوسیتی صورت پذیرفت.

19 مرداد 1402

هشدار ؛ سه روز بسیار گرم در پیش داریم ، درخواست مهم از مردم

مدیرعامل شرکت توانیر گفت: سه روز گرم را در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه پیشِ رو داریم و پیش بینی می گردد اوج مصرف حتی به 73هزار مگاوات نیز برسد، در چنین شرایطی احتیاج است مردم همکاری خود را تداوم بخشند.

10 مرداد 1402

لزوم راه اندازی اتاق بازی در مراکز کانون پرورش فکری هرمزگان

مدیر کل کانون پرورش فکری بچه ها و نوجوانان هرمزگان در گفت و گو با خبرنگارخبرنگاران در بندرعباس، از ملاقات با خلیل قاسمی رئیس سازمان صنعت و معدن تجارت استان در دفتر وی در مورد راه اندازی اتاق بازی در مراکز کانون اطلاع داد.

4 مرداد 1402

اگر یبوست دارید این مواد غذایی را نخورید!

یبوست از بیماری های شایع گوارشی است که افراد به دلایلی مختلفی دچار آن می شوند.

30 تیر 1402

انتقاد شدید روزنامه اصولگرا از گرانی میوه و گوشت و لبنیات

روزنامه جوان نوشت: این روز ها به هر فروشگاه، میوه فروشی، مرغ فروشی و قصابی که مراجعه می کنیم، یخچال ها و پیشخوان مغازه ها مملو از کالاست. اکنون سؤال این است، چرا به رغم فراوانی عرضه، قیمت ها گران است؟

21 تیر 1402

19 اثر طبیعی و معنوی شاهرود در لیست میراث فرهنگی کشور ثبت شده است

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار منتشر گشته، 19 اثر طبیعی و معنوی شاهرود در لیست میراث فرهنگی کشور ثبت شده است.

31 خرداد 1402
تعداد: (285)