مسافران نوروزی باید دُز سوم واکسن را زده باشند

به گزارش وبلاگ دانشگاه، سخنگوی دولت با اشاره به نزدیک بودن ایام نوروز گفت: کسانی که می خواهند به سفر های نوروزی بروند حتما باید دُز سوم واکسن را تزریق نموده باشند.

مسافران نوروزی باید دُز سوم واکسن را زده باشند

به گزارش گروه اجتماعی وبلاگ دانشگاه، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امشب پنجشنبه (12 اسفند) در برنامه گفتگوی ویژه خبری شبکه دو سیما، با بیان اینکه تا کنون 15 سفر استانی رئیس جمهور اجرا شده، گفت: سفر های استانی با هدف این است که رئیس جمهور و مسئولان در بین مردم باشند و دولت می خواهد فاصله ها از میان خود و مردم بردارد.

وی ادامه داد: 200 ساعت جلسه قبل از سفر های استانی برگزار شده است و در این جلسات تمام اولویت های استان ها آنالیز می گردد که طی جلسات 1797 طرح مصوب شده است و همه طرح های که تایید می گردد قبل از سفر آماده می گردد و در زمان سفر به مرحله اجرا می رسد.

سخنگوی دولت اضافه نمود: در مجموع 15 سفر استانی که اجرا شده، علاوه بر مصوبات هر استان، رئیس جمهور نیز 170 دستور جهت آنالیز مسائل و موضوعات خاص استان ها صادر نموده اند.

وی با اشاره به نزدیک بودن نوروز گفت: کسانی که می خواهند به سفر های نوروزی بروند حتما باید دُز سوم واکسن را تزریق نموده باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "مسافران نوروزی باید دُز سوم واکسن را زده باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسافران نوروزی باید دُز سوم واکسن را زده باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید