دیدار عمران خان با سران سنگاپور و آذربایجان

به گزارش وبلاگ دانشگاه، نخست وزیر پاکستان که برای شرکت در مجمع جهانی مالی به سوئیس سفر نموده است با سران کشورهای سنگاپور و آذربایجان ملاقات کرد.

دیدار عمران خان با سران سنگاپور و آذربایجان

به گزارش دفتر منطقه ای وبلاگ دانشگاه به نقل از ای.آر.وای نیوز، عمران خان نخست وزیر پاکستان در حاشیه مجمع دنیای اقتصاد با لی سیان لونگ نخست وزیر سنگاپور ملاقات و تبادل نظر کرد.

نخست وزیر پاکستان در این ملاقات به ضرورت گسترش روابط مالی میان دو کشور پرداخته و تاکید: اسلام آباد آماده میزبانی از سرمایه گذاران سنگاپوری است.

نخست وزیر پاکستان به ظرفیت های خوب سنگاپور به خصوص در حوزه الکترونیک اشاره نموده و توضیح داد: دو کشور می توانند روابط خوبی برای تبادل تجربه داشته باشند.

عمران خان سپس با الهام علی اف رئیس جمهور آذربایجان ملاقات نموده و تاکید نمود: مسلمانان آذربایجانی همیشه مورد حمایت پاکستان هستند.

وی ضمن قبل دعوت سفر به آذربایجان گفت: به زودی سفری به باکو خواهم داشت تا در مورد گسترش روابط تجاری میان دو کشور تبادل نظرهای مفصل تری انجام دهیم.

نخست وزیر پاکستان تاکید نمود: در منازعات منطقه ای آذربایجان با کشورهای غیر مسلمان ما از مواضع باکو حمایت می کنیم.

عمران خان، الهام علی اف را در جریان آخرین تحولات کشمیر نیز قرار داده و تاکید نمود: مسلمانان کشمیری احتیاج به حمایت دیگر کشورهای اسلامی دارند.

عمران خان در ادامه با هیات مالی کشور ترکیه نیز ملاقات نموده و از آنها برای حضور در پاکستان و سرمایه گذاری در این کشور دعوت به عمل آورد.

قرار است عمران خان در جریان سخنرانی خود در مجمع دنیای اقتصاد نیز به مسائل مردم کشمیر اشاره نموده و از کشورهای دنیا برای حمایت از این منطقه دعوت کند.

پیش از این عمران خان با ترامپ نیز ملاقات نموده است و رئیس جمهور آمریکا وعده های محقق نشده قبلی خود در مورد حمایت از مردم کشمیر را تکرار نموده است.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "دیدار عمران خان با سران سنگاپور و آذربایجان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دیدار عمران خان با سران سنگاپور و آذربایجان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید