حمله مجدد ترامپ به سیاست های مرزی بایدن

به گزارش وبلاگ دانشگاه، رئیس جمهور پیشین آمریکا بار دیگر از سیاست های مهاجرتی و مرزی دولت بایدن انتقاد نموده است.

حمله مجدد ترامپ به سیاست های مرزی بایدن

به گزارش گروه بین الملل وبلاگ دانشگاه به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره، در حالی که ایالات متحده با هجوم گسترده پناهجویان و مهاجران به سوی مرزهای خود روبرو شده است، دونالد ترامپ رئیس جمهور پیشین آمریکا از سیاست های مهاجرتی و مرزی دولت بایدن به شدت انتقاد کرد.

بر اساس این گزارش، ترامپ گفت: دولت من امن ترین مرزها در تاریخ این کشور را به دولت بایدن تحویل داد ولی سیاست های نادرست مقام های فعلی موجب شرایط کنونی در مرزهای جنوبی ما شده است.

وی در ادامه اضافه نمود: دولت بایدن تنها ظرف مدت چند هفته یک غرور و افتخار ملی را به یک فاجعه ملی تبدیل نموده است.

این در حالی است که آلخاندرو مایورکاس وزیر امنیت داخلی آمریکا پیش از این در مصاحبه ای تاکید نموده است که مرز آمریکا همچنان بسته خواهد بود و ایالات متحده بچه ها مهاجر بدون همراه را اخراج نخواهد کرد.

وی در ادامه خطاب به مهاجران و پناهجویان گفت: الان وقت آمدن به سوی مرزها نیست. این سفر خطرناک است. ما در حال ایجاد روش های انسانی، امن و منظم برای رفع کردن نیازهای بچه ها آسیب پذیر هستیم.

ترامپ به شدت از اظهارات و سیاست های وزیر امنیت داخلی امریکا انتقاد کرد و او را فاقد صلاحیت لازم برای اداره این وزارتخانه توصیف نموده است.

وی اظهارات اخیر مایورکاس را یک رسوایی ملی دانسته است. ترامپ همچنین خواهان تحقیق فوری کنگره درباره حوادث و اتفاقات اخیر در مرزهای آمریکا شده است.

این در حالی است که شبکه سی بی اس روز شنبه خاطرنشان کرد: تعداد بچه ها مهاجر در بازداشتگاه های مرزی آمریکا به بیش از 15 هزار نفر رسیده است.

این گزارش نشان می دهد هم اکنون تعداد زیادی از بچه ها مهاجر بدون همراه در یک مرکز نگهداری که توسط اداره گمرک و حفاظت از مرزهای آمریکا اداره می گردد، در چادر به سر می برند.

این شبکه خبری گزارش داده است که بچه ها مهاجر بدون همراه بیش از 136 ساعت است که در بازداشتگاه های مرزی نگهداری می شوند و این در حالی است که مطابق قوانین آمریکا، بچه ها مهاجر بدون همراه نباید بیشتر از 72 ساعت در این مراکز باشند.

این گزارش در حالی منتشر شده است که دولت بایدن با نقدها شدید و گسترده ای به خاطر ازدحام مهاجران خارجی در مرز آمریکا و مکزیک روبرو شده است. جمهوریخواهان معتقدند که دور شدن دولت بایدن از سیاست های مهاجرتی ترامپ عامل اصلی هجوم مهاجران به مرزهای آمریکا است.

با این حال، فعالان حقوق مهاجران و پناهجویان و روزنامه نگاران و وبلاگ دانشگاه خواهان شفافیت و تحقیق بیشتر درباره شرایط بچه ها مهاجر بدون همراه در بازداشتگاه های مرزی آمریکا هستند. تا به امروز هیچ تصویر یا فیلمی از مراکز بازداشت و نگهداری بچه ها مهاجر بدون همراه در مناطق مرزی آمریکا منتشر نشده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "حمله مجدد ترامپ به سیاست های مرزی بایدن" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حمله مجدد ترامپ به سیاست های مرزی بایدن"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید