هدف النصر بعد از رونالدو: ستاره فرانسوی چلسی

به گزارش وبلاگ دانشگاه، باشگاه عربستانی النصر در کوشش است تا با خرید های بزرگ و جنجالی نام خودش را بیش از پیش در دنیای فوتبال مطرح کند. در روز های گذشته شاهد خبر های متعددی درباره احتمال پیوستن کریستیانو رونالدو به این باشگاه سعودی بودیم و امروز خبر رسید مدیران النصر یک ستاره دیگر را از فوتبال اروپا هدف گرفته اند: انگولو کانته، ستاره فرانسوی چلسی.

هدف النصر بعد از رونالدو: ستاره فرانسوی چلسی

فوت مرکاتو مدعی است باشگاه النصر شرایط قرارداد کانته با چلسی را به دقت زیر نظر دارد و میخواهد او را هر چه سریعتر جذب نموده و به عربستان منتقل کند.

کانته 31 ساله نام خود را به عنوان یکی از رجحانن هافبک های دفاعی جهان مطرح نموده و سابقه بازی در دو باشگاه لیگ رجحان لستر و چلسی را دارد. او در دوران حضور در چلسی افتخارات زیادی به دست آورده که از جمله آن ها می توان به قهرمانی در لیگ برتر، چمپیونزلیگ و لیگ اروپا اشاره نمود. این هافبک فرانسوی سه بار هم به تیم منتخب فصل لیگ برتر راه یافته است.

اما در دو فصل اخیر مصدومیت های متعدد و عدم آمادگی جسمانی باعث شده این ملی پوش فرانسوی نتواند آنطور که انتظار می رفت برای چلسی بدرخشد. کانته در فصل 22-2021 شانزده مسابقه تیمش را از دست داد و در حال حاضر هم به علت مصدومیت همسترینگ تا فوریه 2023 نمی تواند برای آبی ها به میدان برود. همین مصدومیت باعث شد او نتواند در قطر با پیراهن تیم ملی فرانسه بازی کند.

قرارداد کانته با چلسی در خاتمه فصل جاری به خاتمه می رسد و در نتیجه او در حال حاضر آزاد است که با هر باشگاهی وارد مذاکرات پیش قرارداد بشود. درحالیکه از بارسلونا هم به عنوان باشگاهی که خواستار جذب انگولو است صحبت شده بود، اما امروز به نظر می رسد النصر با تمایل بیشتری برای خرید او خیز برداشته است.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو

به "هدف النصر بعد از رونالدو: ستاره فرانسوی چلسی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هدف النصر بعد از رونالدو: ستاره فرانسوی چلسی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید