همایش یک سفر یک تجربه، نپال

به گزارش وبلاگ دانشگاه، نپال کشوری در میان کوه های بلند هیمالیا و دشت های زیبای هندی است. این موقعیت جغرافیایی، در کنار جاذبه های بی نظیر دیگر، باعث شده هر سال مسافرهای زیادی به این کشور سفر نمایند. همسفران ما در خبرنگاران خاطراتی به یادماندنی را در سفر نپال تجربه نموده اند. شاید شما هم دوست داشته باشید در سفر بعدی با ما همراه شوید. اگر هنوز مطمئن نیستید به این کشور زیبا سفر کنید یا نه، اصلا نگران نباشید. ما در همایش یک سفر یک تجربه، نپال اطلاعات ضروری و دقیق سفر به نپال را در اختیارتان قرار می دهیم. در این همایش، در گپ و گفتی محبت آمیز، به سؤالاتی که در فکر دارید پاسخ می دهیم و تجربه های مان را با هم به اشتراک می گذاریم. این همایش فرصتی است تا در فضایی صمیمی نپال را بهتر بشناسیم و برای یک سفر فراموش نشدنی آماده شویم.

همایش یک سفر یک تجربه، نپال

همایش یک سفر یک تجربه، نپال

خاطرات به یادماندنی و تجربیات اجرای تور نپال انگیزه ای است برای اجرای این همایش. در این همایش فیلم ها و عکس های اختصاصی وبلاگ دانشگاه از سفر به نپال را برای شما پخش می کنیم، شاید دفعه بعد شما خاطرات به یادماندنی تان را از نپال برای ما تعریف کنید. آیا دوست دارید دیدنی های نپال را بشناسید؟ برای دیدن این جاذبه ها چطور می توانید به نپال سفر کنید؟ احتمالاً برای بازدید از منطقه ها مختلف در سفر به برنامه ای مناسب احتیاج دارید و برنامه ریزی برای سفر اطلاعاتی درست و کامل احتیاج دارد. به همین علت، ما به شما یاری می کنیم تا بدون نگرانی برای یک سفر منظم و لذت بخش اطلاعات کسب کنید و مثل یک جهانگرد حرفه ای به نپال سفر کنید و تجربه ای فراموش نشدنی برای تان رقم بخورد.

چرا نپال؟

بیشترین معروفیت کشور نپال به خاطر رشته کوه های هیمالیاست. اگر اهل ماجراجویی باشید احتمالاً دیدن این کوه ها آرزوی شما هم هست. اما اگر دنبال سفری آرام هستید، باز هم نپال مقصد مناسبی است. تصور کنید در دشت های آرام پایین کوه نشسته اید و منظره ها دوردست را دیدن می کنید. فوق العاده نیست؟ در مرکز نپال، کاتماندو، می توانید سفری را به هنر و معماری دوران قرون وسطی تجربه کنید. اگر دوست دارید بناهای ثبت یونسکو را ببینید در نپال این فرصت برای تان فراهم می گردد. به جز بازدید از معابد و استوپاهای بودایی، دیدنی حیات وحش یکی دیگر از دلایل سفر جهانگردها به نپال است. برای اینکه اطلاعات بیشتری در خصوص این کشور به دست بیاورید و بتوانید سفر دقیق تری را برنامه ریزی کنید شاید احتیاج به یاری داشته باشید. ما در همایش یک سفر یک تجربه، نپال برای همین کار در کنار شما هستیم.

چه مطالبی در همایش مطرح می گردد؟

در این همایش، مانند همایش های پیشین یک سفر یک تجربه، پای صحبت کریم شادفر می نشینیم تا نپال را به عنوان یک مقصد جهانگردی مجذوب کننده بهتر بشناسیم. فرصت پرسش و پاسخ برای تمام شرکت کنندگان در این همایش وجود دارد.

  • چطور به نپال سفر کنیم؟
  • نپال چه جاذبه ها و دیدنی هایی دارد؟
  • فستیوال ها و رویدادهای مهم نپال کدامند؟
  • چه تفریحاتی در نپال وجود دارد؟
  • هزینه ها و قیمت های تورهای نپال چقدر است؟
  • برنامه پیشنهادی وبلاگ دانشگاه برای سفر به نپال چه خواهد بود؟
  • پخش عکس و فیلم اختصاصی از سفر وبلاگ دانشگاه به نپال.

و خیلی سؤالات دیگر که احتمالاً پیش از سفر به یک کشور خارجی در فکر تان است. ما با کمال میل به همه این سؤالات پاسخ می دهیم.

قرعه کشی یک میلیون تومانی

در این همایش قرعه کشی هم داریم. جایزه این قرعه کشی یک میلیون تومان اعتبار سفر به نپال است. این جایزه بخش نسبتاً خوبی از هزینه های تور شما را تأمین خواهد نمود. پس چرا برنده بعدی وبلاگ دانشگاه شما نباشید؟

فقط کافیست در این قرعه کشی ثبت نام کنید. اما چطور؟ هنگام ورود به سالن، همکاران ما برگه ای را به شما خواهند داد تا مشخصات تان را در آن بنویسید. به همین سادگی می توانید وارد قرعه کشی بشوید و شانس خود را برای سفر به نپال امتحان کنید. جایزه یک میلیون تومانی سفر به نپال در انتظار شماست.

پذیرایی

در انتهای همایش فرصتی خواهیم داشت تا در کنار هم گلویی تازه کنیم. وبلاگ دانشگاه از شما پذیرایی می نماید و شما این فرصت را دارید تا با همکاران ما گپ و گفت محبت آمیز ای داشته باشید. پس منتظرتان هستیم.

چطور در این همایش شرکت کنم؟

این همایش رایگان است و احتیاجی به ثبت نام ندارد.

تاریخ برگزاری: شنبه 11 آذرماه 96

ساعت همایش: 18:00 الی 20:00

محل همایش: باغ موزه قصر

نشانی: تهران، انتهای خیابان مطهری، بعد از تقاطع شریعتی، میدان پلیس، باغ موزه قصر، سالن مارکوف

تلفن روابط عمومی: 02141663000 داخلی 4

تهیه و تدوین: تحریریه وبلاگ دانشگاه

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو

به "همایش یک سفر یک تجربه، نپال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش یک سفر یک تجربه، نپال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید