همایشها و نمایشگاه ها

اولین جشنواره گردشگری سیب درختی مجن برگزار می گردد

ایسنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های منتشر گشته، اولین جشنواره گردشگری سیب درختی مجن برگزار می گردد.

23 مهر 1402

نمایشگاه خوشنویسی اشعار شاعران ملی برگزار گردید

آیسان صادقی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان اظهار کرد: این نمایشگاه شامل آثار خوشنویسی از هنرمند ابهری مجید نظری است که با عنوان صریر قلم دائر است.

6 شهریور 1402

عکس های FJ کروز چینی لو رفت!

گجت نیوز نوشت: در آستانه رونمایی از لئوپارد 5 - Leopard 5، کمپانی بی وای دی تصاویر تازه ای از آن منتشر کرد؛ یک شاسی بلند الکتریکی با شتاب صفر تا صد 4 ثانیه ای!

24 مرداد 1402

حمایت از استارتاپ های حوزه هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و بلاکچین

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با حضور در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ پذیرای شرکت های دانش بنیان، نوپا و...

7 تیر 1402

19 اثر طبیعی و معنوی شاهرود در لیست میراث فرهنگی کشور ثبت شده است

خبرگزاری مهر/ براساس آخرین اخبار منتشر گشته، 19 اثر طبیعی و معنوی شاهرود در لیست میراث فرهنگی کشور ثبت شده است.

31 خرداد 1402

سامانه تامین مالی محصولات و فناوری های محرومیت زدا رونمایی شد

به گزارش خبرنگاران، همزمان با برگزاری مراسم افتتاحیه اولین دوره نمایشگاه فناوری و محصولات محرومیت زدا که صبح امروز در مصلی تهران برگزار گردید، از سامانه تامین مالی جمعی رویداد آبادیران رونمایی شد.

25 خرداد 1402

بازیکن سرطانی، برگ برنده دورتموند

سباستین هالر بازگشت قابل توجهی به میادین داشته است و برای یاری به بوروسیا دورتموند برای قهرمانی در بوندس لیگا، چندین گل مهم به ثمر رسانده است.

6 خرداد 1402

دغدغه های مالی خانواده ها برای خرید کتاب، اسکان مشکل مهم ناشران استانی در نمایشگاه کتاب است

بهزاد مولائی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: کمرنگ بودن سمینارها و جلسات فرهنگی با موضوع کتاب از جمله ضعف های این دوره از نمایشگاه کتاب بود به طوری که در چند روز اول نمایشگاه، سمیناری در خصوص اهمیت مطالعه، راه های بالابردن سرانه مطالعه و...

30 اردیبهشت 1402

عوامل و عروسک لوپتو از کرمان به نمایشگاه کتاب آمدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران ؛ امروز در هشتمین روز نمایشگاه کتاب تهران، سینما کتاب با همکاری سازمان سینمایی سوره به اکران فیلم سینمایی لوپتو می پردازد.

27 اردیبهشت 1402

سیر تا پیاز برند در وبینار رایگان هر برند یک قصه است

وبینار رایگان هر برند یک قصه است در قالب پروژه فیوچرمدیا (FutureMedia) و مسئولیت اجتماعی سازمانی با حمایت باشگاه مدیریت رسانه یونسکو ایران و با تدریس میلاد زارعی برای علاقمندان به حوزه برندینگ برگزار می گردد.

26 اردیبهشت 1402

هتل پارس یکی از برترین هتل های اهواز است

سیری در ایران/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، هتل پارس یکی از برترین هتل های اهواز است.

24 اردیبهشت 1402

محمد علی سپانلو؛ باران تهران در سال مرگِ شاعری که درشبی بارانی رفت

هر چند هشتمین سال روزِ درگذشت شاعر تهران 21 اردیبهشت است اما چون در شبی اردیبهشتی و بارانی درست مثل همین ساعت های تهران در 20 اردیبهشت درگذشت بنویسند در همین حال و هوا یاد می کنیم و به فردا نمی افکنیم.

21 اردیبهشت 1402

حرف بزن، دق کردم! ، ارتباط سالم ؛ پیش زمینه زندگی سالم

دکتر میرمحمدولی مجد، روانپزشک است؛ یک روانپزشک مشهور که بیشتر شهرتش، به خاطر کنفرانس های مشاوره ای است که درباره زندگی سالم ارایه می نماید. زندگی سالم، البته یک عنوان کلی است، اما سخنرانی های آقای دکتر بیشتر مربوط به ارتباط سالم در زندگی زناشویی است...

18 اردیبهشت 1402

نخستین رویداد ملی حمل ونقل هوشمند دانش بنیان برگزار می گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، در این رویداد که با مشارکت ستاد توسعه فناوری های فضایی و حمل ونقل پیشرفته معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری برگزار می گردد، شرکت ها و محققان در زمینه...

27 فروردین 1402

استقبال پسر جاستین ترودو از بایدن جنجالی شد

پسر جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، به علت نحوه استقبال از جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا در اولین سفر رسمی خود به کانادا، جنجال گسترده ای را برانگیخت.

6 فروردین 1402

پرچم شهرداری منطقه18 بالا رفت

مسئولان شهرداری تهران از منطقه ها برگزیده ای که طرحمن شهردارم را به برترین شکل معرفی کردند، تقدیر کردند. در این برنامه حامد پری مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه18 نیز یکی از برترین های این عرصه بود که از او تجلیل شد.

6 اسفند 1401

آقای نکونام از حرفه ای بودن فقط اسمش را یدک می کشید

تیم فوتبال فولاد، تنها نماینده ایران در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در حالی قرار است امشب در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف الهلال، نماینده پرقدرت عربستان برود که با راه اندازی شویی عجیب به وسیله جواد نکونام، سرمربی و مدیران این باشگاه، تبدیل...

4 اسفند 1401

برگزاری دو کنسرت موسیقی تازه در تهران ، کدام خوانندگان روی استیج می روند؟

دو کنسرت موسیقی در بهمن سال جاری در برج میلاد و سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برگزار می گردد.

21 بهمن 1401

لمس اشیا خطرناک در واقعیت مجازی ، عکس

ایسنا نوشت: این دستکش های مخصوص محیط واقعیت مجازی به کاربر امکان می دهند با خیال راحت اشیای خطرناک را لمس کند.

6 بهمن 1401

برگزاری کارگروه همکاری های آموزشی و پرورشی ایران و ونزوئلا

آموزش و پرورش ایران پذیرای تجربیات کشور ونزوئلا در مورد ارزش های فرهنگی مردم در حوزه مقاومت در ارتباط با دانش آموزان خواهد بود.

8 دی 1401
تعداد: (80)