پرسپولیس و در بسته خرید خارجی با کیفیت!

به گزارش وبلاگ دانشگاه، خبرنگاران؛ وقتی از بازیکن خارجی بی کیفیت حرف می زنیم، یک چهره به فکر ها متبادر می گردد؛ دی کارمو مهاجم برزیلی پرسپولیس که بعد ها معین شد یک پرنده فروش در برزیل بوده و به یاری مهارت دلال های ایرانی به عنوان مهاجم به این تیم فروخته شده بود.

پرسپولیس و در بسته خرید خارجی با کیفیت!

به گزارش وبلاگ دانشگاه، حتی اگر شایعه پرنده فروش بودن دی کارمو هم درست نبود، ولی کیفیت بازی او در زمین چنان بود که کمتر کسی از آن موقع تا کنون این شایعه را رد نموده است. به هر روی در همه این سال ها تعداد دی کارمو های فوتبال ایران از بازیکنان با کیفیتش کمتر بوده. از قضا باشگاه پرسپولیس هم یکی از باشگاه هایی بود که در خرید این بازیکنان بی کیفیت سابقه ای طولانی داشت. چند مهاجم اخیر این تیم همه بازیکنانی بی کیفیت بدند که تنها پرونده های سنگین اقتصادی برای شان به ارمغان گذاشتند.

از وقتی رضا درویش به مدیریت باشگاه پرسپولیس رسید، کوشش کرد تا جلوی چنین انتخاب هایی را بگیرد. او با خرید هایی درست، پرسپولیس را از خرید بازیکنان بنجل دور کرد. به همین دلیل او عده داد که چند بازیکن خارجی با کیفیت هم به پرسپولیس می آورد.

یکی از گزینه ها، کاسیانوی برزیلی بود که از ابتدای فصل جابجایی تا سرانجام هفته گذشته، مدام برای ورودش به تهران تاریخ مشخص می شد. نهایتا، اما معلوم شد خرید این بازیکن با توجه به مصدومیت و خواسته های نجومی ممکن است پرسپولیس را به یک دام حقوقی دیگر بیندازد.

به نظر می رسد هرچقدر حریف سنتی پرسپولیسی ها در خرید خارجی با دقت و کیفیت عمل می نماید، سرخ ها چنین توانایی ندارند. حالا شایعه شده که آن ها در پی استخدام دیاباته استقلالی ها هستند.

ستاره دو فصل پیش استقلال که یک فصل در قطر با استراماچونی کار کرد و حالا بی مشتری منتظر پیشنهاد های فوتبالی است. آمدن دیاباته پا به سن گذاشته، احتمالا به ناکامی سرخ ها در خرید خارجی باکیفیت را رفع کند. گرچه این خرید الگوبرداری از روی دست رقیب است.

منبع: فرارو

به "پرسپولیس و در بسته خرید خارجی با کیفیت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس و در بسته خرید خارجی با کیفیت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید