بازی تازه جوجوتسو کایسن برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

به گزارش وبلاگ دانشگاه، کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیوی Byking به تازگی با انتشار تریلری از بازی اکشن Jujutsu Kaisen: Cursed Clash رونمایی نموده اند.

بازی تازه جوجوتسو کایسن برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

در این بازی، بازیکنان تیمی از شخصیت های انیمه منبع اقتباس یعنی جوجوتسو کایسن تشکیل می دهند و حملات قدرتمندی را با تکنیک های ارواح نفرین شده معروف سری در نبردهای دو در مقابل دو پیاده سازی می نمایند. نبردها در Jujutsu Kaisen: Cursed Clash به هواداران اجازه می دهد تا خود داستان و اکشن محبوب انیمه را تجربه نمایند؛ جایی که قهرمان داستان یعنی یوجی ایتادوری و گروهی از شخصیت های فراموش نشدنی از بشریت در برابر هیولاهایی که به عنوان نفرین در ژاپن امروزی شناخته می شوند، دفاع می نمایند. این بازی با جلوه های بصری الهام گرفته از زیبایی شناسی متمایز انیمه مورد اقتباس در کنار انتخاب بیش از پانزده مبارز مورد علاقه و انتخاب انیمیشن های اکشن مجذوب کننده، به منبع الهام اصلی وفادار می ماند.

در Jujutsu Kaisen: Cursed Clash، تیم های دو نفره هر کدام می توانند طیف گسترده ای از حملات و کمبوهای ترکیبی قدرتمندی را اجرا نمایند. ترکیب شخصیت های مختلف، پویایی قدرت منحصربه فردی خواهد داشت. با انجام و تکمیل نبردها، بازیکنان سطح قدرت مبارز خود را افزایش می دهند و در حین پیشرفت، حملات قوی تری را باز می نمایند. بازی از یک بازیکن به صورت محلی یا لوکال و حداکثر چهار بازیکن به صورت آنلاین پشتیبانی می نماید.

میساکی کای (Misaki Kai)، تهیه نماینده بازی در بیانیه ای مطبوعاتی گفت:

بازی Jujutsu Kaisen: Cursed Clash در تاریخی نامعلوم برای پلی استیشن 4 و 5، ایکس باکس سری ایکس/اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و رایانه های شخصی عرضه خواهد شد. لازم به ذکر است که در ژاپن، نسخه های پلی استیشن 5 و نینتندو سوییچ هم به صورت فیزیکی و هم دیجیتالی در دسترس خواهند بود. این در حالی است که نسخه های پلی استیشن 4، ایکس باکس و رایانه های شخصی بازی تنها به صورت دیجیتالی در دسترس قرار خواهند گرفت. در ادامه می توانید تریلر و تصاویر منتشر شده را مشاهده کنید

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ

به "بازی تازه جوجوتسو کایسن برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی تازه جوجوتسو کایسن برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید