سریال و پخش خانگی

و ناگهان میرمصطفی

درست در روز هایی که جامعه ورزش ایران در تدارک میزبانی از اولین کاروان ورزشی عربستان بعد از سال ها تنش و اختلاف سیاسی است، یکی از ورزشکاران ایرانی در ریاض، قلب عربستان، دست به کار بزرگی زد و توانست به صدر اخبار ورزشی در ایران و عربستان برسد. ماجرا مربوط...

22 شهریور 1402

انیمیشن های پیروز ریشه های فرهنگی و قصه های فولکلور دارند، با ژست آمریکایی نمی گردد قصه ایرانی نوشت

سرویس کودک و نوجوان خبرنگاران (ایبنا)، امروز، روز ملی سینماست و آنالیز شرایط انیمیشن های کودک و نوجوان موضوع پرونده این هفته است. در شماره دوم، احسان حجتی از اهمیت سرمایه گذاری بر قصه در فراوری انیمیشن گفته است. احسان حجتی، پژوهشگر حوزه انیمیشن است و...

21 شهریور 1402

این 8 بازیگر مشهور تُرک، درآمد عجیب و باورنکردنی دارند

جزئیات دستمزد بازیگران مشهور در ترکیه به ازای هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام معین شد. قیمت ها آنقدر بالاست که باورتان نمی شود!

9 مرداد 1402

بازی تازه جوجوتسو کایسن برای کنسول ها و کامپیوتر معرفی گردید؛ تریلر آن را دیدن کنید

کمپانی باندای نامکو (Bandai Namco) و استودیوی Byking به تازگی با انتشار تریلری از بازی اکشن Jujutsu Kaisen: Cursed Clash رونمایی نموده اند.

17 تیر 1402

درخشش آکتور در جایزه جهانی درامای سئول، نوید محمدزاده و نیما جاویدی؛ نامزد جایزه های بازیگری و فیلمنامه

سریال آکتور در هجدهمین دوره جایزه جهانی درامای سئول در 3 رشته نامزد شده است.

8 تیر 1402

شکست طرح 42 هزار میلیارد تومانی

طرح پزشکی خانواده با هدف حذف احتیاج های القایی و هزینه های گزاف ناشی از تخصص زده شدن نظام سلامت از دو دهه قبل در کشور کلید خورد، اما اکنون با وجود شروع نسخه سه از اردیبهشت سال جاری، آنقدر ابهامات و مسائل متعدد درباره آن وجود دارد که این طرح پیروز جهانی...

5 تیر 1402

سریال رادیویی برگرفته از رمان آبی ها فراوری شد

به گزارش خبرنگاران در مشهد، سریال رادیویی آبی ها برگرفته از رمان آبی ها به قلم مرحوم سعید تشکری نویسنده فقید خراسانی فراوری و همزمان با دهه کرامت پخش می گردد.

1 خرداد 1402

عوامل و عروسک لوپتو از کرمان به نمایشگاه کتاب آمدند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری کتاب ایران ؛ امروز در هشتمین روز نمایشگاه کتاب تهران، سینما کتاب با همکاری سازمان سینمایی سوره به اکران فیلم سینمایی لوپتو می پردازد.

27 اردیبهشت 1402

بسته عیدانه ساترا برای خانواده ها و بچه ها ، دورهمی عیدانه ساترا شد

ساترا به مناسبت ایام نوروز و به منظور حمایت از رسانه های صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی بسته محتوایی ویژه ای عرضه می کند.

22 اسفند 1401

فیلمبردار مطرح ایرانی برنده جایزه بین المللی انجمن فیلمبرداران آمریکا شد

داریوش خنجی، چارلی لیبرمن، فرد مورفی، سم نیکولسون و استیون گلدبلت با دریافت جوایز انجمن فیلمبرداران آمریکا تجلیل می شوند.

17 آذر 1401

فروش بازسازی رزیدنت اویل 2 از 10 میلیون نسخه گذشت

کمپانی کپ کام (Capcom) به تازگی اعلام کرده است که مجموع فروش بازسازی رزیدنت اویل 2 از 10 میلیون نسخه فراتر رفته است.

5 مرداد 1401

بدون قرار قبلی در انتظار فطر

خبرگزاری خبرنگاران-تهیه کننده فیلم سینمایی بدون قرار قبلی به کارگردانی بهروز شعیبی گفت که امید به اکران این فیلم در عید فطر سال آینده دارند.

20 تیر 1401

رونمایی از اولین مانیتور 500 هرتزی جهان

انویدیا و ایسوس به تازگی اولین نمایشگر G-Sync با فرکانس 500 هرتز را معرفی کرده اند. این مانیتور از طریق یک درصد از گیمر ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت؛ مجموعه کوچکی از رقبای ورزش های الکترونیکی که به سریع ترین نرخ تازه سازی و کمترین تأخیر نیاز دارند تا آن...

16 تیر 1401

سفر 35 ساله فرام سافتور از پلی استیشن وان تا الدن رینگ؛ سختی طاقت فرسا

این روزها فرام سافتور (From Software) به عنوان خالق و سردمدار زیرسبک سولزبورن (Soulsborne) شناخته می گردد، سبکی که نامش از ترکیب نام بلادبورن (Bloodborne) و سری دارک سولز (Dark Souls) به دست آمده است. ولی اگر تاریخچه شرکت را از بدو تاسیس شدنش آنالیز کنیم، شاهد تحولات زیادی هستیم...

12 تیر 1401

دردسر های شیرین ماسک در سریال نوروزی

مدیر فراوری سریال نوروزی دردسر های شیرین از مسائل تصویربرداری این مجموعه در معابر عمومی به خاطر ماسک زدن مردم و نیز دشواری جذب بازیگران در سریال های تلویزیونی، با وجود دستمزد های بالای عوامل در شبکه نمایش خانگی گفت.

28 فروردین 1401

زیباترین شهرهای کشور کرواسی

زیباترین شهرهای کرواسیدر روزهایی نه چندان دور کشور کرواسی برای مردم جهان ناشاخته بود. کرواسی بین بالکان و اروپای مرکزی قرار گرفته است و تاریخ پرفراز و نشیبی را پشت سر گذاشته است که می توان آثار به جا مانده از آن را در زیباترین شهرهای کرواسی مشاهده کرد....

7 اسفند 1400

این زن عروس زیبای محمود پاک نیت است ، عروس زیباتر است یا مادرشوهر ؟!

جشن تولد محمود پاک نیت در کنار همسرش مهوش صبرکن و پسر و عروس و نوه اش هانا سوژه شد.

6 اسفند 1400

سریال راهی جهنم؛ رکوردشکن نتفلیکس

سریال کره ای راهی جهنم، رکورد سریال پربیننده بازی مرکب را شکست. راهی جهنم یک شبه در جایگاهی بالاتر از بازی مرکب نهاده شد. این سریال پر بیننده ترین سریال پخش آنلاین در حال حاضر است.

9 بهمن 1400

عکس منشوری سحر قریشی در خیابان شلوغ !

خبرنگاران: اخیرا عکسی حاشیه ساز از سحر قریشی در کنار مرد غریبه ای در فضای مجازی منتشر شد که تعجب همه مخاطبان را در پی داشته است.

23 دی 1400

عکس خیلی عجیب خانم بازیگر بین 2 مرد ! ، فاصله نزدیک جنجالی شد

خبرنگاران:هدی زین العابدین بازیگر جوان و مجذوب کننده ایرانی ست که به تازگی در فیلم زالاوا ایفای نقش داشته و درباره کارگردان این فیلم جملاتی جالب نوشت.

19 دی 1400
تعداد: (34)