مقایسه تور وارنا با تور آنتالیا

به گزارش وبلاگ دانشگاه، آنتالیا یا وارنا ؟ مسئله این است که شما کدام را انتخاب می کنید؟ اگر تا به امروز سفری به هر کدام نداشته اید ما به شما خواهیم گفت هر شهر چه ویژگی هایی دارد و در آخر انتخاب با شماست. سفرهای خارج از کشور به هر مقصدی که باشد مهیج و مجذوب کننده است. حال اگر در این بین مقصد را بشناسید و از مراکز و مکان های تفریحی، توریستی و گردشگری آن اطلاع داشته باشید، بهتر می توانید از سفر خود لذت ببرید. در ادامه تمام اطلاعات لازم در خصوص آنتالیا و وارنا را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت.

مقایسه تور وارنا با تور آنتالیا

برای خرید مقرون به صرفه ترین تور وارنا وبلاگ دانشگاه به همراه گشت شهری و ناهار روی تصویر زیر کلیک کنید:

آنتالیا یا وارنا

شهر وارنا در بلغارستان و شهر آنتالیا در ترکیه واقع شده است و هر دو شهر از مقاصد بی نظیر توریستی و گردشگری محسوب می شوند که مسافران و گردشگران زیادی هر ساله به آنها سفر می نمایند. بطور حتم انتخاب مقصد نهایی بین این دو شهر چندان کار راحتی نیست و یکی از فاکتور های موثر در انتخاب مقصد بین آنتالیا یا وارنا می تواند هزینه های نهایی سفر باشد. اما فاکتورهای دیگری نیز دخیل هستند که ما در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد.

  • جاذبه های گردشگری وارنا

انتخاب بین شهر های آنتالیا یا وارنا برای شما راحت خواهد شد اگر بدانید که شهر وارنا بلغارستان از سواحل بسیار زیبا و و چشمگیری برخوردار است که بی نظیرترین آنها تنها چند کیلومتر تا شهر فاصله دارد. باید به سمت شمال حرکت کنید و راستا خود را به سمت رومانی ادامه دهید. معروف ترین ساحل، ساحل شن های طلایی است که سالانه گردشگران زیادی از آن بازدید می نمایند. سواحل همجوار با دریای سیاه، کوچک، زیبا و با شن های سفید رنگ هستند که چشم اندازی بی نظیر به آب های زلال دارند.

دریای سیاه به تلاطم و شور بودن آب معروف است و بد نیست بدانید که موج های بسیار زیبایی دارد که ورزش های تفریحی مانند بادبادک بازی و موج سواری بر روی کرانه بی انتهای آن بسیار لذت بخش است. در میان این امواج شما به راحتی می توانید دلفین ها را تماشا کنید و البته مکان های فرهنگی، گردشگری و تاریخی زیادی در شهر وارنا و هم اینچنین اطراف آن واقع شده اند. در این شهر انواع مختلفی از موزه ها و بناهای تاریخی به راحتی می توانند شما را سرگرم کند. موزه های شهر به وسایل نقلیه جنگ جهانی دوم، هواپیما های قدیمی، اتومبیل های قدیمی و غیر اختصاص یافته اند.

بعلاوه اماکن باستانی زیادی مانند فانوس دریایی قدیمی و قلعه های باستانی، قدیمی ترین بندر وارنا و همینطور دهکده ماهیگیری وجود دارند که تماشا آنها خالی از لطف نیست. بعبارتی شهر وارنا شهری است که در آن بر اساس تمام سلیقه، تفریح وجود دارد.

  • جاذبه های گردشگری آنتالیا

آنتالیا یا وارنا هر دو؛ شهر های بی نظیر هستند، اما بد نیست بدانید که آنتالیا جاذبه های متنوع و بی نظیری از گردشگری را در خود جای داده است. اگر از تفریحات دریایی و دراز کشیدن یا قدم زدند بر روی ماسه های داغ و ساحل لذت می برید، ما به شما پیشنهاد می کنیم که حتماً به یکی از از منطقه ها لارا، کمر و یا بلک بروید و سواحل داغ، آفتابگیر، دلچسب و معروف آنتالیا را امتحان کنید. تماشای غروب در این سواحل بدون شک خالی از لطف نخواهد بود. البته شهر آنتالیا برای افرادی که تاریخ را مانند جان خود می دانند حرف های بسیار زیادی نیز دارد. منطقه ها تاریخی زیادی در آنتالیا وجود دارند که این شهر را به یک مقصد باستان شناسانی و تاریخی بسیار مهم برای گردشگران و مسافران تبدیل نموده اند

پس اگر شما هم در دسته گردشگرانی قرار دارید که به تاریخ و باستان شناسی اهمیت می دهید به شما توصیه می کنیم تا برج ساعت آنتالیا، دروازه هادریان و بعلاوه منطقه ها باستانی مجذوب کننده و تماشای مانند شهر قدیمی ترمسوس، شهر باستانی آسپندوس و شهر پرگ آنتالیا را حتما ببینید. ناگفته نماند که در شهر آنتالیا تفریحات مجذوب کنندهی مانند پارک آبی آکوالند، دلفین لند و همینطور آکواریوم آنتالیا وجود دارد که با انتخاب این شهر به عنوان مقصد نهایی می توانید از تمام این مجذوب کنندهیت ها لذت ببرید. با این تفاسیر انتخاب بین آنتالیا یا وارنا سخت است و در نهایت تصمیم قطعی برای انتخاب مقصد سفر با شماست.

اقامتگاه ها و هتل های آنتالیا و وارنا

بدون شک شناخت تمام نقاط ضعف و قوت آنتالیا یا وارنا به شما یاری خواهد نمود که در تصمیم نهایی خود قطعی باشید. در ادامه شما را با اقامتگاه ها و هتل های این دو شهر آشنا خواهیم کرد.

  • هتل ها و اقامتگاه های وارنا

وارنا در بلغارستان یکی از زیباترین شهرهای ساحلی جهان محسوب می گردد که هتل های لوکس و درجه یک در آن ساخته شده اند و آن را به یکی از محبوب ترین و خاص ترین مقاصد توریستی جهان تبدیل نموده اند. هتل های وارنا به طور کلی در کنار دریای سیاه مستقر هستند و به دلیل برخورداری از سواحل اختصاصی، خدمات 24 ساعته، چشم انداز رو به دریا از تمام اتاق ها و امکانات مجذوب کننده تفریحی فراوان، شرایط را برای مسافران و گردشگران به گونه ای تغییر داده و فراهم نموده اند که برترین تجربه سفر و خاطرات از اقامت در وارنا برای آن ها رقم بخورد.

انتخاب بین آنتالیا یا وارنا سخت تر خواهد شد اگر بدانید تمامی هتل ها در شهر وارنا خدمات درجه یکی دارند و با در نظر گرفتن هزینه ها و بودجه سفر، امکان اقامت در هر هتل و اقامتگاهی برای شما فراهم خواهد بود. البته با توجه به انتخاب نهایی که خواهید داشت بدون شک هتل های 3، 4 و یا 5 ستاره مناسبی برای شما ارائه خواهند شد.

  • هتل ها و اقامتگاه های آنتالیا

یکی از قطب های گردشگری جهان شهر آنتالیا است و به همین خاطر انتخاب میان آنتالیا یا وارنا برای مقصد سفر توریستی مجذوب کننده، سخت تر خواهد بود. در این شهر شما با انواع هتل ها، امکانات و خدمات متنوعی روبرو هستید که مقرون به صرفه ترین هتل ها تا گرانترین هتل ها را شامل می گردد. یکی از نقاط قوت آنتالیا این است که شما با هر بودجه ای به راحتی می توانید به این شهر سفر کنید و دغدغه این را نخواهید داشت که برای شما اقامتگاه و هتل مناسبی وجود ندارد.

در میان برترین هتل های آنتالیا می توان به هتل پورتوبلو آنتالیا، هتل آستریا کرملین پالاس آنتالیا و بعلاوه هتل گرانادا لاکچری بلک آنتالیا اشاره نمود که خدمات و امکانات بی نظیری را برای گردشگران و مسافران خود در نظر گرفته اند. هتل های نامبرده شده در کنار دیگر اقامتگاه ها و هتل های شهر با توجه به امکاناتی که به گردشگران و مسافران ارائه می نمایند، قیمت های متنوع و متفاوتی نیز دارند. بد نیست بدانید که برترین زمان برای سفر به آنتالیا زمانیست که گردشگران و مسافران کمتری قصد سفر به این شهر توریستی و مجذوب کننده را دارند. آنتالیا یا وارنا ، هرکدام اقامتگاه ها و هتل هایی دارند که انتخابشان برای سفر خالی از لطف نخواهد بود.

تورهای آنتالیا و وارنا

یکی از برترین انتخاب ها برای سفر به آنتالیا یا وارنا استفاده از تور هایی است که شرکت های هواپیمایی و خدمات گردشگری آنها را ارائه می نمایند. البته قبل از انتخاب کردن تور باید به نکات مهمی توجه کنید. اولین نکته، پروازی است که قصد دارید با آن به وارنا و یا آنتالیا بروید. بد نیست بدانید که از شهر تهران تا بلغارستان پرواز مستقیمی وجود نخواهد داشت و تنها به واسطه پروازهای غیر مستقیم است که جابجایی مسافران و گردشگران انجام می گردد. اما در فصل های توریستی مانند فصل تابستان شما می توانید از تهران مستقیماً به وارنا سفر کنید.

البته ایرلاین های زیادی نیز وجود دارند که پرواز مستقیم تهران - وارنا را انجام می دهند و البته طول مدت زمان این سفر 3 ساعت و 15 دقیقه خواهد بود. اما اگر تصمیم داشته باشید که به آنتالیا بروید باید بدانید که ایرلاین های داخلی نیز شما را به آنتالیا خواهند برد اما شما در فرودگاه های این شهر متوقف نشده و تنها به فرودگاه های دنیزلی یا اسپارتا انتقال داده می شوید. نکته اینجاست که اگر سفر شما اینگونه باشد هزینه های تور کمی مقرون به صرفهتر برای شما محاسبه می گردد. فاصله هر کدام از این دو فرودگاه 3 الی 4 ساعت است که این مسافت را باید بصورت زمینی طی نموده تا به هتل مقصد برسید. ناگفته نماند که پرواز هایی هم هستند که بدون زحمت و با هزینه ای بیشتر شما را به آنتالیا منتقل می نمایند.

هزینه های سفر به آنتالیا و وارنا

هزینه سفر به آنتالیا یا وارنا یکسان نیست و البته اگر مقصد شما وارنا باشد باید بدانید که انتخاب فصل سفر در هزینه نهایی نقش بسیار مهمی دارد. در فصل های پاییز و بعلاوه زمستان و البته روز ها و ایام تعطیل، قیمت تور ها مقرون به صرفه تر محاسبه می گردد. از طرفی دیگر تهیه بلیط هواپیما های خارجی با توجه به مواردی که پیشتر اشاره نمودیم باعث بالا رفتن هزینه نهایی سفر شما خواهد شد. ضمن اینکه باید به این نکته اشاره کنیم هزینه یک هتل 5 ستاره ALL در شهر وارنا نسبت به یک هتل 5 ستاره UALL در شهر آنتالیا، بیشتر محاسبه می گردد. در آخر دانستن این نکته خالی از لطف نیست که برای سفر به وارنا شما نیازی به اخذ ویزای شینگن ندارید، به این دلیل که بلغارستان در اتحادیه شینگن عضو نیست.

آنتالیا یا وارنا ؟

در این مقاله یک مقایسه کلی برای هدایت شما میان شهر های آنتالیا یا وارنا انجام شد. در هر حال سفر به منطقه ها ناشناخته، دید انسان نسبت به زندگی را تغییر داده و به او یادآوری می نماید که جهانی پیرامونش وسیع تر و شگفتی ساز تر از چیزی است که او در فکر خود دارد. شهر های وارنا و آنتالیا هرکدام مجذوب کنندهیت های خود را دارند که به شما توصیه می کنیم اگر برایتان مقدور است به هر دو شهر سفر کنید و از تماشا مجذوب کنندهیت های تاریخی، گردشگری و توریستی آنها لذت ببرید.

برای خرید مقرون به صرفه ترین تور آنتالیا از وبلاگ دانشگاه اینجا کلیک کنید.

منبع: الی گشت

به "مقایسه تور وارنا با تور آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه تور وارنا با تور آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید