نمایشگاه خوشنویسی اشعار شاعران ملی برگزار گردید

به گزارش وبلاگ دانشگاه، آیسان صادقی در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در زنجان اظهار کرد: این نمایشگاه شامل آثار خوشنویسی از هنرمند ابهری مجید نظری است که با عنوان صریر قلم دائر است.

نمایشگاه خوشنویسی اشعار شاعران ملی برگزار گردید

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه خوشنویسی مذکور در نگارخانه فرهنگسرای نور ابهر دائر شده است، اضافه نمود: این نمایشگاه تا هفتم شهریورماه 1402 برای بازدید عموم مردم دایر شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر اضافه نمود: آثار این هنرمند در قالب نستعلیق به تعداد 25 اثر با اشعار شاعران ملی از جمله حافظ، سعدی، شهریار، فرخی یزدی و ... و شاعران ابهر از جمله سعید بداغی، خاکسار ابهری، امیرحسین الهیاری، احمد بخشی، نسرین خانصنمی به صورت قطعه بندی و تذهیب شده به نمایش درآمده است.

صادقی ادامه داد: این هنرمند ابهری دارای مدرک ممتاز خوشنویسی بوده و در سال 99 پیروز به اخذ مدرک فوق ممتاز انجمن خوشنویسان ایران شده است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ابهر با اشاره به اینکه همزمان با هفته دولت کارگاه آموزشی و نشست داستان نویسی و داستان خوانی برای نوجوانان با تدریس مجید ملامحمدی شاعر و داستان نویس کتاب های کودک و نوجوان برای نوجوانان نیز دایر است، اضافه نمود: برگزاری کارگاه های داستان نویسی یکی از زمینه های مناسب برای ترغیب نوجوانان و علاقه مندان به حوزه داستان و نویسندگی است.

وی توضیح داد: این کارگاه به صورت تبادل نظر محور با هدف ایجاد بستری مفید و مناسب برای شناسایی نوجوانان مستعد به نوشتن و آموزش مقدمات داستان نویسی در حوزه کودک و نوجوان با تأکید بر لزوم مطالعه و کتابخوانی در حال برگزاری است.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "نمایشگاه خوشنویسی اشعار شاعران ملی برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه خوشنویسی اشعار شاعران ملی برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید