گوگل پیکسل 6a و پیکسل واچ شاید به زودی رونمایی شوند

به گزارش وبلاگ دانشگاه، بر اساس آخرین گزارش ها و شایعه های منتشر شده، شرکت گوگل خود را برای معرفی و رونمایی از ساعت هوشمند پیکسل واچ و گوشی هوشمند پیکسل 6a که حواشی زیادی داشته اند آماده می کند. به گزارش وب سایت Android Police، گوشی هوشمند میان رده و ساعت هوشمند گوگل در دیتابیس یکی از اپراتور های همراه آمریکایی دیده شده و این موضوع نشان می دهد که گوگل ممکن است به زودی از این محصولات نو خود رونمایی کند.

گوگل پیکسل 6a و پیکسل واچ شاید به زودی رونمایی شوند

ساعت هوشمند پیکسل واچ گوگل که با نام رمزی روهان شناخته می شود، در رنگ های خاکستری، سیاه و طلایی در اختیار کاربران قرار می گیرد. همچنین اطلاعات منتشر شده از این دیتابیس نشان می دهد که این ساعت هوشمند از 32 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد که این اندازه دو برابر حافظه گلکسی واچ 4 سامسونگ و همانند سری اپل واچ 7 است. درباره مشخصات و طراحی این ساعت هوشمند شایعات و گزارش های مختلفی منتشر شده که بد نیست اشاره ای کوتاه به آن ها داشته باشیم.

پیش تر جان پروسر، افشاگر معروف حوزه تکنولوژی، برخی از تصاویر تبلیغاتی رسمی این ساعت هوشمند را منتشر کرده که به گفته او از منابعی در داخل شرکت گوگل به بیرون درز پیدا کرده است. کاربران پیکسل اکنون می توانند منتظر یک گجت پوشیدنی فوق العاده باشند. عدم اعتماد گوگل به سیستم عامل Wear OS گویا باعث شد که این ساعت در سال 2019 به بازار عرضه نشود. همچنین تصمیم سامسونگ برای جایگزینی تایزن، سیستم عامل اختصاصی خود، با Wear OS برای ساعت هوشمند گلکسی واچ 4 ممکن است تمام اطمینان لازم گوگل برای این اقدام را فراهم کند.

باید اشاره کنیم که گوگل قصد دارد در این ساعت هوشمند، از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فردی بهره ببرد که فقط برای کاربران گوگل پیکسل واچ در دسترس خواهند بود. درباره طراحی این ساعت هوشمند با توجه به تصاویر منتشر شده باید گفت که طراحی بسیار زیبایی دارد و صفحه نمایش آن هم حاشیه کمتر و به شکل گرد خواهد داشت.

گفته می شود که غول موتور جست وجو نزدیک به 20 نوع بند مختلف را برای این ساعت هوشمند در اختیار کاربران قرار می دهد که بسته به سلیقه خود می توانند آن را انتخاب کنند. پیکسل واچ گوگل سیستم عامل ساعت هوشمند WearOS گوگل را که به صورت پیش فرض روی آن نصب شده را اجرا خواهد کرد. باید خاطر نشان کنیم که این ساعت مجهز به دکمه چرخان در لبه سمت راست برای کنترل رابط کاربری خواهد بود. همچنین یک بریدگی میکروفون در لبه سمت چپ این ساعت هوشمند شرکت گوگل دیده می شود.

طبق آخرین گزارش ها و شایعه های منتشر شده، پیکسل واچ با گام شمار، سنسور کنترل ضربان قلب و سایر ویژگی های ردیابی سلامت روانه بازار جهانی گجت های پوشیدنی می شود. همچنین یکی از تصاویر تبلیغاتی این ساعت هوشمند از پشتیبانی رابط کاربری این ساعت از سنسور نظارت بر ضربان قلب خبر می دهد. تصویر دیگری از این ساعت یک جهت یکپارچه گوگل مپس را نشان می دهد که به این معنی است که کاربران می توانند از ساعت پیکسل در مقوله جهتیابی هم بهره ببرند.

درباره گوشی هوشمند میان رده این شرکت یعنی پیکسل 6a باید گفت که بر اساس اطلاعات موجود در این دیتابیس، با نام رمزی زاغ کبود و در سه رنگ سفید، سیاه و سبز برای فروش در اختیار کاربران قرار می گیرد. همچنین تنها گزینه حافظه داخلی این گوشی احتمالا 128 گیگابایت خواهد بود. آخرین شایعه ها و حدس ها درباره این گوشی هوشمند نشان می دهد که سیستم دوربین پیکسل 6a شامل یک دوربین 12.2 مگاپیکسلی سونی IMX363 است که اولین بار در سال 2018 در گوشی های پیکسل در اختیار کاربران قرار گرفت. دوربین اصلی با یک لنز 12 مگاپیکسلی سونی IMX386 فوق عریض همراه خواهد بود. همچنین این گوشی با لنز 8 مگاپیکسلی سونی IMX355 برای گرفتن عکس های سلفی روانه بازار می شود.

باید اشاره کنیم که احتمالا پیکسل 6a از پردازنده تنسور GS101 که در پیکسل 6 هم استفاده شده، بهره می برد. به همین علت، نوترین تصاویر منتشر شده منتسب به این گوشی نشان می دهد که این پیکسل به یک پنل 6.2 اینچی OLED با طراحی مبتنی بر حفره نمایشگر و یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر مجهز خواهد شد. احتمال می رود که در روز های آینده اخبار بیشتری از این دو محصول نو گوگل منتشر شود.

منبع: AndroidAuthority

منبع: دیجیکالا مگ

به "گوگل پیکسل 6a و پیکسل واچ شاید به زودی رونمایی شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوگل پیکسل 6a و پیکسل واچ شاید به زودی رونمایی شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید