میان رده های سامسونگ متحول می شوند ، دورخیز غول فناوری کره برای تسخیر بازار فناوری

به گزارش وبلاگ دانشگاه، شرکت سامسونگ میخواهد میان رده هایی درجه یک را روانه بازار کند. این موضوعی است که به طور رسمی به وسیله یکی از مدیران این شرکت مطرح شده است.

میان رده های سامسونگ متحول می شوند ، دورخیز غول فناوری کره برای تسخیر بازار فناوری

به گزارش وبلاگ دانشگاه به نقل از سی نت، مدیر بخش گوشی سامسونگ اعلام نموده است که این کمپانی تمرکز خود را روی متمایز ساختن گوشی های میان رده خود از گوشی های پرچم دار قرار داده است تا بتواند فروش این گوشی ها را نیز افزایش دهد و به همین علت از افزونه های تازه برای گوشی های میان رده بهره خواهد برد.

وی در این خصوص گفت: طی سال های گذشته ، تکنولوژی های تازهی را برای گوشی های پرچم دار ارائه کردیم تا بتوانیم تمایزی میان این گوشی ها با دیگر گوشی ها ایجاد کنیم.اکنون به سراغ گوشی های میان رده آمده ایم و تصمیم گرفته ایم که تکنولوژی های تازه و افزونه های مجذوب کنندهی برای متمایز ساختن این رده از گوشی ها ارائه کنیم.

نخستین گوشی که قرار است با تغییرات تازه و افزونه های مجذوب کننده تر به بازار عرضه گردد سری A این شرکت خواهد بود. قیمت این گوشی ها حدودا 400 دلار است که تفاوت قیمت بسیاری با گوشی های پرچم دار S9 و نوت 9 دارد اما به علت ارزان بودن این گوشی های میان رده ، محبوبیت بسیاری در بازار دنیای دارند

درامد بخش گوشی سامسونگ طی چند سال اخیر دچار لغزش شده است و به همین علت بازار گوشی سامسونگ نیز تغییراتی خواهد داشت. در حالی که گوشی های پرچم دار این شرکت به خوبی در آمریکا فروش دارند ولی بازارهای دیگر این کمپانی در بخش های مختلف دنیا به شدت وابسته به قیمت هستند و هر تغییری می تواند فروش این گوشی ها را کاهش دهد.

منبع: انتخاب

به "میان رده های سامسونگ متحول می شوند ، دورخیز غول فناوری کره برای تسخیر بازار فناوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "میان رده های سامسونگ متحول می شوند ، دورخیز غول فناوری کره برای تسخیر بازار فناوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید