خودرو

زره پوش عجیب آمریکایی که هیچ مانعی جلودارش نیست، عکس

روزیاتو نوشت: خودروهای مهندسی تخصصی به کاهش به موقع موانع یاری می نمایند و به حمله اجازه می دهند که شتاب خود را حفظ کند. خودرو خط شکن تهاجمی M1150 (M1150 Assault Breacher Vehicle) یکی از این خودروها است.

3 مهر 1402

سبک زندگی مادر محیط زیست ایران ، 50 سال است زباله ای از خانه بیرون نگذاشته ام

قطعا برای شما هم این سؤال پیش آمده که چطور ممکن است کسی بتواند 50 سال که هیچ، حتی یک هفته زباله ای از منزلش بیرون نگذارد؟ پاسخ این سؤال را در سخنان مرحوم دکتر ملاح پیدا خواهید کرد.

26 شهریور 1402

ساخت مسکن 25 متری در مرکز تکذیب شد

سخنگوی شهرداری تهران با تکذیب موضوع ساخت مسکن 25متری در مرکز گفت: براساس قانون، مجوز و پروانه ساخت برای واحدهای مسکونی زیر 35 مترمربع داده نشده و نمی گردد.

20 شهریور 1402

کیو 8؛ جدیدترین شاسی بلند آئودی رونمایی شد

کیو 8 جز مطرح ترین محصولات آئودی است که تریم های مختلف آن برای 5 سال روی خط فراوری قرار داشته اند. با توجه به زمان سپری شده، معرفی یک بروزرسانی اساسی برای این پرچمدار آلمانی کاملا منطقی و البته مورد انتظار بوده است.

19 شهریور 1402

ییلاق های پرطرفدار در 2 قدمی مرکز، هم فال و هم دیدن

از قدیم رودخانه ها منبع تأمین آب روستاهای اطرافش بودند اما این روزها منطقه ها ییلاقی پرطرفدار بین گردشگران به ویژه در تابستان گرم هستند. در محدوده کن ـ سولقان هم 2رودخانه پرآب وجود دارد که هریک جذابیت هایش مسحورکننده است.

18 شهریور 1402

قیمت خودرو های فرسوده اعلام شد

در پی اتفاقات اخیر پیرامون افزایش غیرواقعی قیمت خودرو های فرسوده، رئیس انجمن صنفی مراکز اسقاط خوردو های فرسوده، ضمن تاکید بر اینکه این افزایش افسارگسیخته مورد تایید نیست و مراکز اسقاط علاقمند به افزایش قیمت خودرو های فرسوده و گواهی اسقاط نیستند، قیمت...

11 شهریور 1402

آبشار ایگواسو؛ یکی از زیباترین جاهای دیدنی برزیل

طبیعت زیبا و شگفت انگیز برزیل موجب شده تا این کشور به یکی از زیباترین مقاصد توریستی دنیا تبدیل گردد. سواحل فوق العاده مجذوب نماینده، کوچه ها و خیابان های مدرن در کنار طبیعت بکر و عالی، سفر به برزیل را در فهرست برترین سفرهای هر توریستی قرار داده است. یکی...

9 شهریور 1402

عکس های FJ کروز چینی لو رفت!

گجت نیوز نوشت: در آستانه رونمایی از لئوپارد 5 - Leopard 5، کمپانی بی وای دی تصاویر تازه ای از آن منتشر کرد؛ یک شاسی بلند الکتریکی با شتاب صفر تا صد 4 ثانیه ای!

24 مرداد 1402

قیمت محصولات سایپا امروز پنجشنبه 19 مرداد 1402

ساینا دنده ای که جزو مقرون به صرفه ترین سواری های صفرکیلومتر فعلی است، امروز پنجشنبه 19 مرداد در بازار آزاد 325 میلیون تومان فروخته می گردد.

19 مرداد 1402

قایق سواری در تالاب انزلی

بیش ترین نرخی که اتحادیه برای گردش در تالاب و منطقه نیلوفرهای مردابی مصوب نموده یک میلیون و 200 هزار تومان است.

18 مرداد 1402

5 باور اشتباه درباره اینترنت 5G که باید کنار بگذارید

ظهور اینترنت 5G با شایعات زیادی همراه بود که بسیاری از کاربران بعضی از این شایعات را باور نموده اند. اما مانند دیگر پیشرفت های تکنولوژی که نگرانی هایی را به وجود می آورد، بخش بزرگی از شایعات مربوط به اینترنت 5G هم صحت ندارند. با توجه به اینکه در ایران هم...

15 مرداد 1402

سراشیبی هایی در ایران که خودروها در حالت دنده خلاص برعکس حرکت می نمایند

خیابان سئول تهران، جاده ای در زرین دشت فیروزکوه یا راهی که به غار سهولان در آذربایجان غربی می رسد. این محل ها تنها چند نمونه از مسیرهایی هستند که گفته می گردد نیروی جاذبه آنها برعکس عمل می نماید.

14 مرداد 1402

این 8 بازیگر مشهور تُرک، درآمد عجیب و باورنکردنی دارند

جزئیات دستمزد بازیگران مشهور در ترکیه به ازای هر پست تبلیغاتی در اینستاگرام معین شد. قیمت ها آنقدر بالاست که باورتان نمی شود!

9 مرداد 1402

آغاز واریز وجه برای متقاضیان دو طرح پیش فروش سایپا ، نوع خودروها، مبلغ پیش پرداخت و زمان تحویل

از امروز سه شنبه امکان واریز وجه پیش پرداخت برای منتخبان طرح جوانی جمعیت متقاضی محصول ساینا S و همچنین منتخبان عادی متقاضی دو محصول کوییک R دنده ای و ساینا S که اولویت دریافت (هر دو طرح) زمستان 1402 اخذ کرده و روز گذشته (دوم مرداد ماه) پیامک دریافت کرده اند،...

3 مرداد 1402

جراحی زیبایی لکسوس خوشنام بازار ایران، عکس

فیس لیفت لکسوس ES با تغییراتی جزئی برای سال 2024 معرفی گردید. خودرویی بسیار باکیفیت که نسل قبل آن در ایران حضور داشت و توانست بسیار پیروز ظاهر گردد.

13 تیر 1402

کاهش 100 تا 300 میلیون تومانی قیمت خودروها ، جدول جدیدترین قیمت ها ؛ از دنا و رانا تا شاهین و پژو 207 پانا

آنالیز قیمت بعضی خودروهای داخلی در بازار نشان می دهد، طی دو ماه گذشته بین 100 تا 300 میلیون تومان افت قیمت داشته اند.

18 خرداد 1402

تسلا در پرجمعیت ترین کشور دنیا کارخانه می سازد! ، جنوب آسیا میزبان صنایع ایلان ماسک

شرکت تسلا پس از اما و اگرهایی و فرازو فرودهایی در مذاکرات با دولت هند در صدد ساخت یک کارخانه در این کشور است. هند که به تازگی از چین از نظر جمعیتی جلو زده و به پر جمعیت ترین کشور جهان تبدیل شده می تواند از هر نظر بازار بسیار مناسبی برای فراوری خودروهای برقی...

3 خرداد 1402

تویوتا آیگو ایکس در یک قدمی بازار ، قیمت گمرکی تویوتا Aygo X

فروش تویوتا آیگو ایکس به زودی با قیمت پایه بیش از یک میلیارد تومان در ایران شروع خواهد شد. این خودرو گرچه با موتور 1 لیتری تنفس طبیعی حرف های زیادی برای بیان ندارد، اما در میان خودروهای چینی بازار، یک غنیمت با ارزش است.

29 اردیبهشت 1402

هتل پارس یکی از برترین هتل های اهواز است

سیری در ایران/ براساس آخرین گزارش های بدست آمده، هتل پارس یکی از برترین هتل های اهواز است.

24 اردیبهشت 1402

شگفت انگیزترین خانه های نامرئی در دنیا

این خانه ها انگار خودشان هم بخشی از منظرۀ جنگل یا صحرای اطرافشان هستند؛ انعکاس موّاج چشم انداز در نمای آینه ای آن ها تصویر فوق العاده و رویاگونه ای پدید می آورد.

22 اردیبهشت 1402
تعداد: (162)