استارتاپ

حمایت از استارتاپ های حوزه هوش مصنوعی، اینترنت اشیا و بلاکچین

به گزارش خبرنگاران به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، ستاد توسعه اقتصاد دانش بنیان دیجیتال معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با حضور در بیست و ششمین نمایشگاه الکامپ پذیرای شرکت های دانش بنیان، نوپا و...

7 تیر 1402

به نظرتان کدام شغل ها بیش از آنچه که لایقشان است، عایدی دارند؟!

بسته به فرهنگ هر کشور و شرایط سیاسی و مالی هر ناحیه پاسخ به این سوال هم متغییر است.

22 اسفند 1401

بازگشت رسمی سیاستمدار دیوانه به اینستاگرام و فیسبوک!

دیجیاتو نوشت: متا که دو سال پیش حساب های دونالد ترامپ در فیسبوک و اینستاگرام را مسدود نموده بود، اکنون آن ها را فعال نموده است.

21 بهمن 1401

معرفی برترین ML سرورهای HP برای انواع کسب و کارها

سرورهای hp از برترین سرورهای بازار هستند که به دلایل مختلفی مانند قیمت مناسب، کیفیت بالا و… توانسته اند رقبای قدرتمندی مثل دل را پشت سر بگذارند.

9 آذر 1401

برگزاری جشنواره زمستانه برنامه نویسی در آموزشگاه ایرانسل

نخستین جشنواره زمستانه برنامه نویسی در آموزشگاه ایرانسل برگزار می گردد.

9 تیر 1401

با پنج استارتاپ برتر حوزه ویرایش ژن بیشتر آشنا شوید

به تازگی نشریه علوم زیستی BioTechniques پنج استارتاپ برتر این حوزه را معرفی نموده است، استارت آپ هایی که از ابزار های ویرایش ژن CRISPR برای شکل دادن به آینده زیست فناوری و زیست پزشکی استفاده می نمایند.

2 خرداد 1401

رویدادی ملی برای طرح های نوآورانه و فناورانه در حوزه صنایع خلاق برگزار می گردد

بخش نهایی رویداد ملی دوشنبه های استارتاپی 11 خرداد ماه در صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری برگزار می گردد تا صاحبان سرمایه و ایده پردازان حوزه خلاق، گرد هم آیند و جهت را برای حمایت از طرح های نوآورانه این حوزه هموار نمایند.

26 تیر 1400

21 جمله الهام بخش از پیروز ترین مدیران فناوری جهان

صنعت فناوری در حال رونق است و همه ما را به سمت یک انقلاب صنعتی جدید سوق می دهد. برای کسانی که امیدوارند بتوانند به پیروزیت برسند و به یک مدیر پیروز در فناوری تبدیل شوند، هیچ میانبری بهتر از گوش سپردن به سخنان افراد پیروز در این عرصه وجود ندارد. ...

31 فروردین 1400