سوتی وحشتناک یوتیوب WWE از برنامه سامراسلم رومن رینز

به گزارش وبلاگ دانشگاه، در PPV سامراسلم پیش رو، هوادارن بعد از مدت ها انتظار شاهد دفاع رومن رینز از عناوین قهرمانی خود خواهند بود. به تازگی، کمپانی بازی های بزرگی را هم چون براک لزنر در برابر کودی رودز و سث رالینز در برابر فین بلر برای عنوان قهرمانی سنگین وزن تایید نموده است.

سوتی وحشتناک یوتیوب WWE از برنامه سامراسلم رومن رینز

با این وجود، به نظر کمپانی به اشتباه درباره برنامه سامراسلم رئیس قبیله یک اسپویل بزرگ داده است. بعد از بازی هایی که در اپیزود اخیر راو برای سامراسلم تایید شدند، WWE بنر یوتیوب رسمی خود را آپدیت کرد. در این بنر تصویر افرادی همانند براک لزنر، کودی رودز، لوگان پاول، آسکا، فین بلر و ... به چشم می خورد و در سمت راست بنر، یک طرح گرافیکی از ملاقات جی اوسو برابر رومن رینز وجود داشت.

وقتی کمپانی متوجه سوتی خود شد، (بازی رومن و جی هنوز به طور رسمی اعلام نشده است) آن ها تصویر بنر را تغییر دادند و در بنر تازه تنها لوگوی سامراسلم دیده می گردد. با وجود این که هنوز به طور رسمی این ملاقات تایید نشده، هیچکس از تایید آن در روزهای آینده سورپرایز نخواهد شد.

رئیس قبیله در اسمکدان پیش رو حاضر است

حضور رومن رینز در اپیزود بعدی اسمکدان تایید شده و او طبق برنامه درباره شرایط ملاقات احتمالی خود در سامراسلم صحبت های مهمی را خواهد داشت. انتظار می رود که این سگمنت نقش مهمی را در استوری لاین جی و رومن رینز در آستانه بزرگترین رویداد تابستانی داشته باشد. حدس های زیادی درباره این ملاقات احتمالی شنیده می شوند، از جمله خیانت سولو سیکوا به رومن رینز و بعلاوه شایعاتی نیز از بازگشت راک در سامراسلم 2023 به گوش می رسند. به نظر شاهد چرخش های بیشتری در ماجراهای بلاد لاین خواهیم بود.

اکنون، جیمی اوسو به علت مصدومیت از استوری لاین کنار گذاشته شده و به نظر جی اوسو در نبرد با رومن رینز تک و تنها خواهد بود. قهرمان سابق آندیسپیوتد عناوین تگ تیم توانست در MITB رئیس قبیله را پین نموده و رکورد طولانی پین نشدن وی را بشکند. هفته های آینده شاهد پیشرفت ماجراهای بلادلاین هستیم و خواهیم دید که درگیری آن ها در آستانه سامراسلم چگونه پیش خواهد رفت.

منبع: فرارو

به "سوتی وحشتناک یوتیوب WWE از برنامه سامراسلم رومن رینز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوتی وحشتناک یوتیوب WWE از برنامه سامراسلم رومن رینز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید