طراحی گرافیکی و چاپ

درمان ساده زخم های عمیق با پوست چاپی

مهر نوشت: محققان انستیتو ویک فورست تکه پوستی را با چاپگر زیستی ابداع نموده اند که مانند نمونه واقعی رفتار می نماید. می توان از این پوست برای درمان زخم ها، سوختگی و دیگر جراحت های پوستی استفاده کرد.

14 مهر 1402

کیو 8؛ جدیدترین شاسی بلند آئودی رونمایی شد

کیو 8 جز مطرح ترین محصولات آئودی است که تریم های مختلف آن برای 5 سال روی خط فراوری قرار داشته اند. با توجه به زمان سپری شده، معرفی یک بروزرسانی اساسی برای این پرچمدار آلمانی کاملا منطقی و البته مورد انتظار بوده است.

19 شهریور 1402

عکس های FJ کروز چینی لو رفت!

گجت نیوز نوشت: در آستانه رونمایی از لئوپارد 5 - Leopard 5، کمپانی بی وای دی تصاویر تازه ای از آن منتشر کرد؛ یک شاسی بلند الکتریکی با شتاب صفر تا صد 4 ثانیه ای!

24 مرداد 1402

شاعر شیرازی درگذشت

به گزارش خبرنگار خبرنگاران در شیراز، شاپور جورکش نویسنده، منتقد ادبی و شاعر شیرازی پس از اینکه 10 روز از بستری شدن در بیمارستان می گذشت در سن 73 سالگی در یکی از مراکز درمانی شیراز جان به جان آفرین تسلیم کرد.

6 مرداد 1402

سوتی وحشتناک یوتیوب WWE از برنامه سامراسلم رومن رینز

در PPV سامراسلم پیش رو، هوادارن بعد از مدت ها انتظار شاهد دفاع رومن رینز از عناوین قهرمانی خود خواهند بود. به تازگی، کمپانی بازی های بزرگی را هم چون براک لزنر در برابر کودی رودز و سث رالینز در برابر فین بلر برای عنوان قهرمانی سنگین وزن تایید نموده است.

28 تیر 1402

ترجمه 50 قطعه شعر زنده یاد احمدی در فرانسه منتشر می گردد

محمد زیار در گفت وگو با خبرنگاران ، سابقه آشنایی خود با احمدرضا احمدی و ترجمه آثارش را به دوران نامزدی زنده یاد احمدی برای دریافت جایزه هانس کریستین آندرسن مطرح کرد و شرح داد: این آشنایی و دوستی ادامه یافت تا اینکه روزی به من گفت دوست دارد اشعارش از جمله...

21 تیر 1402

چگونه جغرافیا مسیر سیاست های دنیای را معین می نماید؟، استراتژی های ژئوپلیتیکی قدرت های دنیا

به گزارش خبرنگاران، انتشارات همان کتاب جبر جغرافیا؛ چگونه جغرافیا مسیر سیاست های جهانی را معین می نماید! نوشته تیموتی جان مارشال با ترجمه مشترک فرهمر امیردوست و امیرحسین مهدی زاده را به چاپ پنجم رساند.

12 تیر 1402

ماجرای عکسی با موضوع فقر و قحطی که دنیا را لرزاند

ماجرای عکاس برنده جایزه پولیتزر که از فقر و قحطی در سودان عکاسی کرد خواندنی است.

3 تیر 1402

خواندن رمان نوجوان رونی یک پیانو قورت داده برای بزرگ ترها واجب است

سرویس کودک و نوجوان خبرنگاران (ایبنا)- احمد آفتابی، استاد دانشگاه: رونی یک پیانو قورت داده درباره زندگی رونی یا رونیکا شخصیت 14ساله کتاب است که یک ویدیو دو دقیقه و 14ثانیه ای از او در فضای مجازی پخش شده است. حالا بعد از گذشت یک سال تصمیم می گیرد این کتاب را...

30 خرداد 1402

اجرای برنامه های فرهنگی ترویجی کتاب محور در دهه کرامت رضوی

به گزارش خبرنگاران (ایبنا)، حسین سعیدی در این خصوص گفت: محور تمام فعالیت های انتشارات به نشر در دهه کرامت رضوی ما، امام رضا(ع) و کتاب است؛ ما سعی کردیم پیوند این سه مفهوم را در تمامی برنامه ها دنبال کنیم.

3 خرداد 1402

دغدغه های مالی خانواده ها برای خرید کتاب، اسکان مشکل مهم ناشران استانی در نمایشگاه کتاب است

بهزاد مولائی در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اظهار کرد: کمرنگ بودن سمینارها و جلسات فرهنگی با موضوع کتاب از جمله ضعف های این دوره از نمایشگاه کتاب بود به طوری که در چند روز اول نمایشگاه، سمیناری در خصوص اهمیت مطالعه، راه های بالابردن سرانه مطالعه و...

30 اردیبهشت 1402

محمد علی سپانلو؛ باران تهران در سال مرگِ شاعری که درشبی بارانی رفت

هر چند هشتمین سال روزِ درگذشت شاعر تهران 21 اردیبهشت است اما چون در شبی اردیبهشتی و بارانی درست مثل همین ساعت های تهران در 20 اردیبهشت درگذشت بنویسند در همین حال و هوا یاد می کنیم و به فردا نمی افکنیم.

21 اردیبهشت 1402

پیشنهاد سرگیجه آور الهلال به راموس

رسانه اسپانیایی بعلاوه خبر داده باشگاه الهلال عربستان پیشنهادی دو ساله با دستمزد 50 میلیون یورو در هر سال را به مدافع سابق رئال مادرید ارائه نموده است؛ پیشنهادی که مقاومت در برابر آن سخت به نظر می رسد.

10 فروردین 1402

چگونه سابقه جستجو های گوگل را چگونه پاک کنیم؟

باید قبول کنیم که گوگل همچنان تمام داده های جستجوی شما را حفظ می نماید، اما این بدان معنا نیست که حذف این رکورد بی فایده است، حداقل شما اطلاعات خود را از دست و چشمان افراد کنجکاو نجات داده اید.

16 اسفند 1401

این عسل از بیماری های مرگبار گوارشی جلوگیری می نماید

مطالعات و آنالیز های اولیه و مقدماتی یک محقق ایرانی در مورد عسل کُنار ایرانی و مقایسه آن با خواص آنتی اکسیدانی و آنتی باکتریال عسل مانوکای نیوزلند، حاکی از کشف ظرفیت بالای این عسل ارزشمند، اما کم شناخته شده ایرانی که در استان بوشهر ایران برداشت می گردد...

7 اسفند 1401

سفر با کشتی نامرئی، تفریح نو ابر پولدارها

ایسنا نوشت: یک طراح ایتالیایی ایده ساخت یک ابرکشتی تفریحی نامرئی را به اشتراک گذاشته است که از شیشه های آینه ای یک طرفه ساخته شده و تصویر آسمان و دریا را برای پنهان شدن منعکس می نماید.

18 بهمن 1401

آنالیز گوشی نوکیا مدل 105؛ ترکیبی از دوام و شارژدهی طولانی

هنوز هم بسیاری از کاربران از گوشی های ساده یا فیچرفون ها به عنوان گوشی دوم یا حتی گوشی اصلی خود استفاده می نمایند و گوشی نوکیا مدل 105 نیز جزو همین دسته از محصولات به شمار می رود. در این مقاله قصد داریم به نقد و آنالیز گوشی نوکیا مدل 105 که فروش خوبی را در فروشگاه...

12 بهمن 1401

چگونه سفری خاطره انگیز داشته باشیم؟

بعضی از افراد دید خوبی نسبت به سفر ندارند و ترجیح می دهند تا تعطیلات خود را در خانه بگذرانند. از نظر آن ها، سفر کردن کاری خسته کننده محسوب می گردد و زمان استراحت را از آن ها می گیرد. این افراد عقیده دارند وقتی به راحتی می توان مکان های دیدنی و منظره ها زیبای...

2 بهمن 1401

الماس های آسمانی سحرآمیز به دام جیمز وب افتادند ، عکس

ایسنا نوشت: تلسکوپ فضایی جیمز وب، منظره بی نظیری را از کهکشان هایی به تصویر کشیده است که تا به حال دیده نشده اند و مانند الماس در کیهان می درخشند.

25 آذر 1401

کدام کوسن مناسب مبلمان شماست؟

کوسن ها مانند لباس فصلی برای مبلمان محسوب می شوند و مبلمان قدیمی تر را زنده می نمایند.

5 آبان 1401
تعداد: (55)