طراحی لوگو

کیو 8؛ جدیدترین شاسی بلند آئودی رونمایی شد

کیو 8 جز مطرح ترین محصولات آئودی است که تریم های مختلف آن برای 5 سال روی خط فراوری قرار داشته اند. با توجه به زمان سپری شده، معرفی یک بروزرسانی اساسی برای این پرچمدار آلمانی کاملا منطقی و البته مورد انتظار بوده است.

19 شهریور 1402

عکس های FJ کروز چینی لو رفت!

گجت نیوز نوشت: در آستانه رونمایی از لئوپارد 5 - Leopard 5، کمپانی بی وای دی تصاویر تازه ای از آن منتشر کرد؛ یک شاسی بلند الکتریکی با شتاب صفر تا صد 4 ثانیه ای!

24 مرداد 1402

سوتی وحشتناک یوتیوب WWE از برنامه سامراسلم رومن رینز

در PPV سامراسلم پیش رو، هوادارن بعد از مدت ها انتظار شاهد دفاع رومن رینز از عناوین قهرمانی خود خواهند بود. به تازگی، کمپانی بازی های بزرگی را هم چون براک لزنر در برابر کودی رودز و سث رالینز در برابر فین بلر برای عنوان قهرمانی سنگین وزن تایید نموده است.

28 تیر 1402

چگونه سابقه جستجو های گوگل را چگونه پاک کنیم؟

باید قبول کنیم که گوگل همچنان تمام داده های جستجوی شما را حفظ می نماید، اما این بدان معنا نیست که حذف این رکورد بی فایده است، حداقل شما اطلاعات خود را از دست و چشمان افراد کنجکاو نجات داده اید.

16 اسفند 1401

آنالیز گوشی نوکیا مدل 105؛ ترکیبی از دوام و شارژدهی طولانی

هنوز هم بسیاری از کاربران از گوشی های ساده یا فیچرفون ها به عنوان گوشی دوم یا حتی گوشی اصلی خود استفاده می نمایند و گوشی نوکیا مدل 105 نیز جزو همین دسته از محصولات به شمار می رود. در این مقاله قصد داریم به نقد و آنالیز گوشی نوکیا مدل 105 که فروش خوبی را در فروشگاه...

12 بهمن 1401

عجیب ترین چیزهایی که می توانید در گوگل ارث ببینید!

به لطف گوگل امروز می توانیم تمام نقاط زمین را از زاویه دید بالا ببینیم، بسیاری از منطقه ها از زاویه نزدیک، جذابیتی ندارند ولی همین که کمی از سطح زمین دور می شویم، تصویری زیاد و جالب از آن می بینیم.

4 خرداد 1401

خودرو اَپل توسط کیا فراوری خواهد شد؟

آیا خودرو اَپل توسط کیا فراوری خواهد شد؟ همین خبر کوتاه ارزش سهام کیاموتورز را بیست درصد افزایش داده است.

10 اسفند 1399