معرفی برترین رستوران های ساری

به گزارش وبلاگ دانشگاه، در کنار لذت سفر و هیجان و تماشا طبیعت بکر شهر ساری، نمی توان از غذاها و خوراکی های آن غافل شد. اگر شما هم در پی برترین رستوران های ساری هستید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

معرفی برترین رستوران های ساری

وبلاگ دانشگاه: در کنار لذت سفر و هیجان و تماشا طبیعت بکر شهر ساری، نمی توان از غذاها و خوراکی های آن غافل شد. از مهمترین و بهترین جاهایی که در سفر خود باید به آن توجه کنید، معروف ترین رستوران های این شهر هستند که با کیفیت بالای غذاهای خود خاطرات خوبی را برای مسافران رقم خواهند زد. اگر شما هم در پی بهترین رستوران های ساری هستید، در ادامه مطلب همراه ما باشید.

رستوران اکبرجوجه ساری

در سفر به شهرهای شمالی کشور، امکان ندارد در بین راه و حتی در شهرها شعبه های اکبرجوجه را نبینید و یا حتی نام آن را نشیده باشید. سفر با بلیط قطار ساری به این شهر یکی از بهترین تجربه سفر به شهرهای شمالی است. رستوران های اکبرجوجه ساری با توجه به معروفیت که در میان مردم ایران دارند بسیار مورد استقبال قرار می گیرند، اما اصلی ترین شعبه این اکبرجوجه در کمربندی غربی ساری، جنب پمپ بنزین واقع شده است.

پیشنهاد می کنیم در سفر خود تجربه یک وعده ناهار یا شام را در این رستوران از دست ندهید. طعم لذیذ جوجه های این رستوران هرگز از یادتان نخواهد رفت، علت آن هم رازی است که در طرز پخت آن نهفته.

رستوران های روباز مشهد

رستوران نزدیک حرم مشهد

فهرست وسایل سفر به مشهد با اتوبوس

معرفی رستوران مارشو ساری

این رستوران علاوه بر اینکه غذاهای خوش طعم و متفاوتی تهیه می نماید و منوی آن شامل منوی کافه هم می گردد، محیط بسیار مجذوب نماینده و بروزی هم دارد. یکی از دلایلی که باعث می گردد این رستوران محبوب مشتریان باشد، فضا و دکوراسیون آن است.

اگر در پی رستورانی مجذوب نماینده و متفاوت هستید، رستوران مارشو یکی از بهترین رستوران های ساری است که غذاهای متنوع و باکیفیتی را برای مشتریان خاص خود طبخ می نماید. فضای داخلی این رستوران ویو زیبایی از شهر را در بعضی از میزها برایتان به نمایش می گذارد و بعلاوه فضای باز مطبوعی نیز طراحی شده تا علاقه مند به سرو وعده غذایی در فضای باز از آن استفاده نمایند و لحظات شاد و خاطره انگیزی را همراه با خانواده و دوستان خود رقم بزنند.

مارشو که یکی از معروف ترین رستوران های ساری است در خیابان پیوندی واقع شده و از ساعت 12 ظهر الی 10 شب آماده پذیرایی از میهمانان است. انواع غذاهای ایرانی مانند زرشک پلو با مرغ، ماهی قزل کبابی و انواع کته خورشت ها همراه با مخلفات مانند ماست دلال، ماست و بادمجون، ماست و کدو و سالاد فصل در منو این رستوران قرار گرفته است.

رستوران حاج حسن

رستوران حاج حسن یکی از قدیمی ترین و پرطرفدارترین رستوران هایی است که در شهر ساری قرار گرفته است و بالاترین رتبه های صنف رستوران داری را در این شهر به خود اختصاص داده است.

در سفر خود با بلیط قطار فوری به ساری، پیشنهاد می کنیم صرف یک وعده غذا در حاج حسن که یکی از رستوران های ایرانی ساری است را از دست ندهید. این رستوران قدمت زیادی دارد و بارها مورد بازسازی قرار گرفته است تا بتواند در میان رستوران های لوکس امروزی رقابت کند و همچنان زبا ن زد مردم باشد.

در شهر ساری سه شعبه از این رستوران دایر شده که اصلی ترین و اولین شعبه آن در بلوار امام رضا (به سمت جاده نکا) واقع شده و جزو شلوغ ترین شعبه های آن است. برای صرف وعده ناهار یا شام می توانید از فضای باز این مجموعه که پاتیو نام دارد استقبال کنید و از خوردن غذا در فضایی دل انگیز لذت ببرید.

انواع خورشت ها و کباب ها، غذاهای محلی شمالی، انواع پیش غذا و دسر را می توانید در منوی این رستوران مشاهده نموده و سفارش دهید. مواد اولیه غذاها روزانه شارژ می شوند تا کیفیت غذاهای حاج حسن مانند قبل باکیفیت مرغوب باشد و رضایت مشتریان را جلب کند، البته تبحر و تجربه آشپزان در طبخ غذاهای این رستوران از رستوران های برتر ساری نادیده گرفته نمی گردد.

کافه نو ساری

در شهر ساری کافه رستوران های بسیاری قرار گرفته است که یکی از بهنرین های آن کافه رستوران نو است که بسیار پرطرفدار و محبوب در میان مشتریان جلوه می نماید. در این کافه رستوران می توانید انواع غذاهای ایرانی و محلی را با طعمی متفاوت تجربه کنید.

سوپ جو سالاد سزار این مجموعه یکی از بهترین انتخاب هایی است که می توانید برای پیش غذای خود داشته باشید. از آنجایی که به این مجموعه کافه رستوران می گویند، منویی از انواع نوشیدنی های گرم و سرد و بعلاوه دسرهای خوش مزه را هم در کنار منو غذا مشاهده خواهید کرد. کافه نو در بین رستوران های خوب ساری، در خیابان حافظ، نبش خیابان اقاقیا واقع شده است.

رستوران محسن

رستوران محسن هم در بین رستوران های ساری از اعتبار و کیفیت بالایی برخوردار است. در این رستوران میز سلف سرویس قرار داده شده تا مشتریان بر اساس ذائقه غذایی خود از هر دسر و پیش غذایی که دوست دارند میل نمایند. جالب است بدانید که ساعت مراجعه به این رستوران از 7 صبح شروع می گردد و این موضع به این معناست که می توانید برای صرف وعده صبحانه نیز به رستوران محسن مراجعه کنید.

سرویس دهی و پذیرایی این رستوران آنقدر باکیفیت و مطلوب است که مشتریان را به خود جذب نموده و جزو شلوغ ترین رستوران های ساری به شمار می رود. این رستوران دو طبقه فضای نسبتا شیک و مطلوبی دارد و برای وعده های غذایی به همراه خانواده مناسب خواهد بود. براساس نظر بسیاری از مشتریان رستوران محسن، کباب های این مجموعه طعم عالی و بی نظیری دارد.

رستوران سنتی نفیس

از رستوران های فرح آباد ساری غافل نشوید؛ یکی از بهترین و مرغوب ترین رستوران های ایرانی این شهر، رستوران نفیس است که در طبیعت سرسبز جاده واقع شده است. شاید شما هم انواع باغ رستوران ها را در این جاده مشاهده نموده باشید، اما نفیس جزو بهترین باغ رستوران های ساری است که مشتریان زیادی هم دارد.

این رستوران یکی از دنج ترین رستوران هایی است که از نظر رستوران گردها معرفی شده و قسمت های مختلفی دارد. برای برگزاری جشن ها و مرنام های خود می توانید از تالار این رستوران بهره ببرید و لحظات به یادماندنی را برای خود و آشنایان تان رقم بزنید. علاوه بر این که این رستوران از رستوران های سنتی ساری به شمار می رود، فضا و دکوراسیون آن ترکیبی از طراحی سنتی و مدرن است.

حسی که نمای آجری و در و پنجره های سنتی این رستوران در هنگام صرف غذا به شما ونتقل می نماید، آرامشی دل پذیر و غیر قابل توصیف است. با اینکه رستوران سنتی نفیس فضای بسیار بزرگی دارد اما همچنان به علت کیفیت بالای سرویس دهی خود بسیار شلوغ است پس سر و صدا نیز به نسبت در آن شنیده خواهد شد. یک زمین بازی نیز برای تفریح بچه ها در فضای سرسبز پشت رستوران ایجاد شده است.

نفیس از جمله بهترین رستوران های ساری با موسیقی زنده است که از ساعت 8 تا 12 شب در سالن داخلی رستوران برگزاری مرنام موسیقی زنده انجام می گردد. در منوی کافه این رستوران نیز انواع نوشیدنی های گرم و سرد را نیز می توانید سفارش دهید. خورشت قیمه و قرمه سبزی، کباب کوبیده، کباب ترش و انواع غذاهای ایرانی و محلی دیگر را نیز می توانید در منو آن مشاهده کنید.

در خاتمه

با معرفی بهترین رستوران های ساری و آنالیز ویژگی ها و فضای آن ها همراه شما بودیم. پیشنهاد می کنیم قبل از سفر به شهر ساری اطلاعات لازم درباره بهترین رستوران های آن دریافت کنید تا طعم بی نظیر غذاهای آن ها را از دست ندهید.

اصالت و کیفیت را می توانید در رستوران هایی که نام برده شد پیدا کنید و خاطرات خوبی را برای خود و خانواده رقم بزنید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و رزرو بلیط قطار می توانید به وبسایت گردشگری یوتراوز utravs.com مراجعه کنید.

منبع: توریسم آنلاین

به "معرفی برترین رستوران های ساری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی برترین رستوران های ساری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید