طرز تهیه برگر با پنیر کبابی؛ یک ساندویچ مقوی و پرانرژی

به گزارش وبلاگ دانشگاه، بدنسازها میانه خوبی با پنیرهای کبابی دارند. آنها همواره سراغ مواد غذایی می فرایند که در کمترین حجم، بیشترین ماده مغذی را به بدنشان برساند و این پنیر که تنها یک بسته 500 گرمی آن، به میزان حدود 15 کیلو گرم شیر گاو ارزش غذایی دارد، همراه خوبی برای روزهای تمرین و مسابقه آنها به شمار می آید. پنیر کبابی پرخاصیت، وقتی با گوشت سرشار از ویتامین های گروه B و آهن همراه می گردد، یک وعده غذایی کامل را می سازد. به همین بهانه، این بار طرز تهیه برگر با پنیر کبابی را برایتان توضیح می دهیم. غذایی که در کمتر از نیم ساعت آماده می گردد و می تواند بخش قابل توجهی از نیازهای غذایی روزانه شما را تامین کند. در ادامه با ما همراه باشید تا تمام نکات تهیه این برگر با پنیر کبابی را برایتان بازگو کنیم.

طرز تهیه برگر با پنیر کبابی؛ یک ساندویچ مقوی و پرانرژی

مواد لازم برای تهیه برگر با پنیر کبابی

  • پنیر کبابی کاله خرید آنلاین یک بسته
  • گوشت گوساله چرخ شده 400 گرم
  • پیاز رنده شده یک عدد
  • نمک یک چهارم قاشق چای خوری
  • گوجه، کاهو، پیاز حلقه ای به میزان لازم
  • نان همبرگر دو عدد

طرز تهیه برگر با پنیر کبابی

مرحله اول

برای داشتن یک وعده کامل، مقوی و سریع ساندویچ همبرگر همواره گزینه مناسبی است، اما باید نکات طلایی تهیه یک برگر گوشت خوشمزه و آبدار را بدانید و از اشتباهات رایج موقع پخت همبرگر اجتناب کنید تا نتیجه ای بی نقص و فراموش نشدنی داشته باشید. برای تهیه برگر با پنیر کبابی، مثل دیگر انواع برگر، ابتدا آب پیاز رنده شده را کاملا بگیرید و سپس همراه با نمک، آن را به گوشت چرخ نموده اضافه کنید و خوب ورز دهید. در صورت تمایل میزان بسیار کمی زردچوبه را هم به آن اضافه کنید، اما نه آنقدر که رایحه زردچوبه غالب گردد.

مرحله دوم

پنیر کبابی یا هالومی را به شکل مکعب های پنج سانتی با قطر حدود یک تا دو سانت برش دهید. ماهیتابه را روی اجاق بگذارید و کف آن را با برس آغشته به روغن چرب کنید. از قلم نیاندازید که هالومی میزانی چربی پس می دهد و به همین علت نیازی به ریختن روغن زیاد در تابه نخواهید داشت.

مرحله سوم

یک گلوله از گوشت آماده شده را بردارید و به شکل همبرگر گرد در بیاورید. گوشت را در تابه بیندازید و هالومی را روی آن قرار دهید. وقتی که یک طرف برگر سرخ شد، همراه با پنیر کبابی آن را به جهت دیگر بچرخانید. نان همبرگر را از وسط نصف کنید و روی گریل قرار دهید تا کمی حرارت بخورد و ترد گردد. مواد مکمل دلخواه تان را در آن قرار دهید و در صورت تمایل میزانی سس خردل را روی آنها بریزید و برگر و هالومی را روی لایه آخر قرار دهید. برگر ویژه شما آماده است و می توانید آن را در کنار یک لیوان نوشابه لاکی دو خنک نوش جان کنید.

منبع: کتاب کاله

به "طرز تهیه برگر با پنیر کبابی؛ یک ساندویچ مقوی و پرانرژی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرز تهیه برگر با پنیر کبابی؛ یک ساندویچ مقوی و پرانرژی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید