عکس های FJ کروز چینی لو رفت!

به گزارش وبلاگ دانشگاه، گجت نیوز نوشت: در آستانه رونمایی از لئوپارد 5 - Leopard 5، کمپانی بی وای دی تصاویر تازه ای از آن منتشر کرد؛ یک شاسی بلند الکتریکی با شتاب صفر تا صد 4 ثانیه ای!

عکس های FJ کروز چینی لو رفت!

فَنگ چِنگ بائو (FCB) به عنوان یکی از سه برند پریمیوم بی وای دی (BYD)، روز 25 مرداد از لئوپارد 5 رونمایی خواهد نمود. این SUV پس از آن، با حضور در نمایشگاه خودرو چنگدو، در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

چروکی جیپ محبوب 2024 از راه رسید/ عکس

رونمایی از لاماری ایما با امکاناتی بیشتر/ رقابت داغ کراس اورهای چینی در بازار ایران/ عکس

درباره یک شاسی بلند برقی هیبرید صحبت می کنیم که در 4 ثانیه، از حالت سکون به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت می رسد. تا جایی که می دانیم، این خودرو روی پلتفرم DM-o hybrid بی وای دی ساخته شده و دارای یک موتور الکتریکی 500 کیلوواتی است. ظرفیت باتری آن هنوز معین نیست؛ اما گفته می گردد شعاع حرکتی آن با شارژ کامل و باک پُر، به 1200 کیلومتر می رسد. البته ظاهرا موتور احتراقی خودرو، نیرویی به چرخ ها نمی رساند و فقط نقش ژنراتور را ایفا می نماید.

لئوپارد 5 با زبان طراحی جدیدی ساخته شده که FCB آن را Leopard Power Aesthetics می نامد. در تصاویر، یک SUV به اصطلاح جعبه ای را می بینیم که حدود 5 متر طول دارد و هر آنچه از یک خودروی آفرود انتظار داریم: شامل سپرهای ستبر، ریل سقفی، لاستیک زاپاس کانتیننتال نصب شده روی درب عقب و یک لوگوی بزرگ روی جلوپنجره!

در بالای گلگیر جلو هم قطعه ای دیده می گردد که شاید سنسور لیدار باشد. سیستم تعلیق استفاده شده در لئوپارد 5 نیز احتمالا Disus-P بی وای دی است.

تصاویر رسمی کابین خودرو هنوز بیرون نیامده؛ ولی عکس های لو رفته، از وجود یک نمایشگر LCD برای پشت آمپر و یک نمایشگر کنترل مرکزی بزرگ خبر می دهند. دکمه های فیزیکی زیادی هم روی فرمان دیده می گردد. بعلاوه پیداست که خیلی از قسمت های داخل کابین، پوشش چرمی دارند.

هر چه باشد، این یک خودروی لوکس چینی است و BYD هم رویکرد سنتی تری برای طراحی داخلی محصولات خود دارد؛ برخلاف بعضی از خودروسازان جوان تر چینی که با دنباله روی از تسلا، فضای داخل کابین محصولات خود را ساده و مینیمالیستی می سازند.

قیمت بی وای دی لئوپارد 5

لئوپارد 5 در بازار چین با خودروهایی نظیر مرسدس بنز کلاس G، گریت وال تانک 500 و تویوتا پرادو رقابت خواهد نمود. قیمت پیش بینی شده آن، بین 55 هزار تا 83 هزار دلار است. این در حالیست که خودروهای عرضه شده تحت برند اصلی BYD، معمولا زیر 40 هزار دلار قیمت دارند.

227323

منبع: خبرآنلاین

به "عکس های FJ کروز چینی لو رفت!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکس های FJ کروز چینی لو رفت!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید